|
|
|
|
|
|
גביית עמלה בקניית כרטיס |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ע"פ חוק הגנת הצרכן, אין לגבות עמלה על קנייה שנרכשה דרך האינטרנט.
(ניתן לראות את הצעת החוק כאן: http://www.shituf.gov.il/discussion/774 )
לפי חוק זה, בתי הקולנוע יכולים להתחכם ולגבות את הסכום הנוסף בלי להראות שהם גבו אותו בנפרד.
אך לאחר שהזמנתי את הכרטיסים קיבלתי מייל שבברור רואים שנגבתה עמלה (על סך 4.5 שקל לכרטיס).
זאת חוצפה, ואני מאמין שאני לא היחיד שאומר את זה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של העמלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלובוס גרופ שירות לקוחות
, תגובה:
|
דדי |
שם ותפקיד: |
אני לא הכתובת לתלונה כזאת. אין לי קשר לבתי קולנוע...
חברת גלובוס מקס מנהלת את בתי הקולנוע של גלובוס גרופ |
תגובה: |
|
פתרון: |
|
|
|