פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.8.2006 בשעה אחת הגעתי לקולנוע כפר סבא ושם רכשתי זוג כרטיסים לסרט מעבר ליער במסגרת המבצע אחד פלוס אחד של ידיעות אחרונות.
כשתי דקות לאחר רכישת הכרטיס התקשרה אליי אשתי והודיעה לי שהיא תקועה בפקקים ולא תספיק להגיע להקרנה של אחת וחצי ולכן היא מבקשת שאמיר את הכרטיסים להקרנה הבאה. לצערי מנהל הקולנוע יוסי שמש דחה את בקשתי בגסות ואמר לי ש"מרגע שקנית את הכרטיס – זה אבוד. אי אפשר להחזיר או לשנות שום דבר. זה לפי התקנון".
ביקשתי לראות את התקנון והוא הראה לי דרך החלון נייר שלא הצלחתי לקרוא. הוא לא הסכים לתת לי לראות אותו בידי. שאלתי אותו מה הוא מייעץ לי לעשות והוא אמר "לך מהר, שלא תפסיד את הפרסומות". אמרתי לו שהוא בעצם מכריח אותי לראות את הסרט לבד וזה לא נעים לי, והוא אמר "אף אחד לא מכריח אותך לראות את הסרט". הודעתי לו שאני אתלונן עליו והוא אמר ש"אתה יכול לחפש מי ינענע אותך".
מיותר לומר שנאלצתי לראות את הסרט לבדי, חוויה לא נעימה לגמרי. נדהמתי מהסגנון של האיש ותשובותיו. אני חושב שמנהל ברמה כזו צריך להיות מנומס יותר ומתחשב יותר ולא לדבוק בתקנון עלום בצורה קיצונית כל כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
גלובוס רשת בתי קולנוע שם ותפקיד:
בוקר טוב תגובה:
לפנות אלינו ישירות
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה