פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנשאות וזילזול של מנהל המקום מר יוסי שמש.mer. נושא התלונה:
אביב זוהר אביב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
קניון הדרים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום האמור לקחתי את האחיין שלי לסרט שרק 3. נהנו מאד מהתחלת הסרט אלא שבחצי השני, לא היה סדרן באולם והחלה התפרעות של ילדים בשורה האחרונה, הם השליחו פופקורן על הקהל , צעקו בקול וניסו להפריע ככל יכולתם. במהלך החצי השני יצאתי שלוש פעמים לקרוא לסדרן, אשר גער בהם , ומיד כשיצא החל הרעש שוב.
לא נהינינו כלל ממחציתו השניה של הסרט בשל ההפרעות. כשביקשתי פיצוי ממנהל המקום, הוא אמר שקיץ וצריך לקחת בחשבון שככה זה. ואני אומרת שאם היה סדרן קבוע באולם זה לא היה קורה, ואם היו מטפלים בעניין בצורה נאותה, לא היה קורה. שילמתי במיטב כספי ומגיע לי להנות מהסרט. כל בקשתי היתה זוג כרטיסים כדי ללכת שוב לסרט. אבל מר יוסי שמש , צעק עלי שמצידו אני יכולה לפנות לעתונות, לאחר שנרגע אמר שיבדוק אם באמת קראתי לסדרן שלוש פעמים. מאז ועד היום הוא לא שב אלי. עכשיו זוג כרטיסים כבר לא יספק אותי בשל עוגמת הנפש משיחתי עם יוסי.
אני מזועזעת מהתדרדרות אמות המוסר והצדק. מילא הילדים, אבל גם יוסי מתנהג כילד מורד ולא כאדם אחראי נימוסי שמקבל את הלקוח כתמיד צודק. עלי לציין שאישה נוספת העזה לצאת ולכעוס על מה שקרה, אלא שגם היא שבה בידיים ריקות ובאמירה שככה זה בחופש.
וכן עלבון, כספי , וביזבוז זמן ושיחת טלפון ארוכה. סוג הנזק :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה