פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מצד עובדי החברה, אי הגינות , ובלבול הצרכנים. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בילינסון 6 תל אביב כתובת:
סניף ירושלים, קניון מלחה. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבעיה בה נתקלתי התרחשה בסניף גלובוס בירושלים בקולנוע גיל שבקניון מלחה.
עובדי חברת גלובוס מתייחסים אלי בצורה מזלזלת ולא הוגנת כבר זה זמן מה , בנוסף לכך כאשר פניתי בטלפון להנהלת גלובוס והשארתי הודעה, ביקשתי במפורש שיחזרו אלי והם כמובן , לא חזרו.
ההתקלות הראשונה בבעיה:
הגעתי לקופה עם חבר שלי כדי לקנות כרטיסים לסרט. החזקנו כל אחד בידיו שטר של 100 ש"ח והזמנו 2 כרטיסים לסרט. לאחר מכן ביקשתי מהקופאית במקום שתקח 70 שקל משטר אחד מה שיגרום לכך שנצטרך אח"כ להתחשבן ולפרוט את השטרות ברחבי הקניון, היא פשוט תקח מכל אחד 35 שקלים.
כלומר, תקח מכל שטר 35 ש"ח (או סכום הכרטיס, אני לא זוכר במדויק מה סכום הכרטיס) ותחזיר לכל אחד מאיתנו עודף בנפרד. בקשה לא מוגזמת לאור העובדה כי חברת גלובוס מרוויחה אותו סכום בכסף בכל אחד מהמקרים.
הקופאית סירבה בכל תוקף לבצע את בקשתי בתענה שהיא לא יכול לפי הכללים . בעקבות כך טענתי כי זה לא משנה כמה עודף היא מחזירה כי היא תרוויח אותו סכום כסף בין כה וכה, לקופאית לא היה אכפת , היא לא הסכימה בכל תוקף לבצע את בקשתי, מה שגרם לך שנאלצנו במשך רבע שעה להסתובב בקניון כדי לחפש אדם שיפרוט את כספנו. ובסוף החלטנו לאור העלבון ומריטת העצבים לא ללכת לסרט.
אינני מבין מדוע יש להתנהג בצורה כזאת כלפי צרכנים שכל רצונם הוא לראות בתמימות סרט, זהו אינטרס של חברת גלובוס למכור את כרטיסיה ולא להבריח את לקוחותיה.

בפעם השניה שהגעתי לקולנוע ביקשנו 4 כרטיסים לסרט מסוים, בסופו של דבר גילינו כי זה אינו הסרט שרצינו לראות וביקשנו להחליפו, כלומר סה"כ לשבת בסרט X במקום סרט Y. הקופאית בכלל לא הסכימה לשמוע לסיפורנו וישר "נפנפה" אותנו בטענה כי זה לא אפשרי וכי המקומות שמורים (בעוד שאולם הקולנוע בו ישבנו היה ברובו ריק מאדם) אז נכנסו לנו פנימה לסרט שאנחנו לא רוצים לראות.
הכרטיסים שלנו היו אמורים להיות לאולם 1 לסרט X ואנחנו רצינו ללכת לסרט Y באולם המקביל לו שגם הוא, היה ריק. ביקשנו פשוט להחליף את המקומות לסרט הזה ונתקלנו ביחס הכי מזלזל, פוגע, ולא אנושי שאי פעם נתקלנו בו. האדם האחראי עמד שם וכמעט צעק עלינו ללכת לסרט שאנחנו אמורים ללכת אליו ואיים שאם לא נלך הוא "יעיף" (ציטוט מדויק) אותנו מהקולנוע. לכן בלית ברירה, הלכנו לסרט (רק שלא יעיף אותנו האדם האחראי). מובן לי אם יש חוק המתנגד להחלפת אולמות (למרות שאיני מצליח להבין למה, הרי שילמנו אותו סכום כסף והיה מקומות) אבל היחס שנתקלנו בניסיון לפתור את הבעיה היה יחס מזעזע ונוראי.


תלונה שלישית,
כבר כמה זמן שקולנוע גיל אינו עומד בשעות אותם הוא קובע. כלומר, לאחרונה נתקלתי בכמה וכמה סרטים שבעיתון כתוב שעה מסוימת וגיל משנה אותו מבלי להודיע על כך.
לדוגמא הלכנו לסרט שנכתב כי הוא מוקרן ב19:00 וכאשר הגענו גילינו כי הסרט לא מופיע בשעה זאת ..וכך זה ממשיך, כל פעם נכתב כי הסרט מוקרן בשעה מסוימת וכאשר אנחנו מגיעים אנחנו מגלים כי הסרט לא מוקרן בשעתו המקורית.
הבלבול הזה פוגע מאוד בקהל הצרכנים של חברת גלובוס שכן לא הגיוני שאדם ילך לסרט ויגלה שהוא לא מוקרן . במקרים בהם הגענו לקולנוע ופנינו לקופאיות הן ענו בזלזול מתמיד ובקרירות לא הגיונית ומציאותית.
מקרה אחר היה כאשר הגענו לקניון ואחת הקופאיות אמרה שהסרט שברצוננו לראות יוקרן בשעה 20:00 וכאשר הגענו לקופות ב20:00 היא טענה שאין את הסרט , כאשר אמרנו לה שהיא אמרה לנו שיש את הסרט היא החלה לטעון כי היא לא אמרה כך ואף אמרה לנו ללכת משם.

לסיכום, עובדי חברת גלובוס (או לפחות סניפה בירושלים) מתנהגים בזלזול בקרירות, ביחס לא הוגן מגעיל ומשפיל כלפי הלקוחות שלה. היא במקרים רבים מבלבלת אותם ותוקעת אותם וכשמבקשים ממנה לחזור אלייך לטלפון היא אינה חוזרת.

התנצלות מפורשת של חברת גלובוס ושינוי יחס העובדים שלה. פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה