פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקומות ישיבה לא הולמים, אי כיבוד כרטיסי אשראי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 14/9/07 ניסיתי לרכוש כרטיס לקולנוע באתר www.Ticketnet.co.il לסרט הקולנוע "אהבה בתפריט" בגרנד קניון שבחיפה.

בשעה 19:00 בערב לערך התחלתי בניסיונותיי לבצע את ההזמנה אך, קיבלתי הודעה שהאתר עמוס ויש לנסות שוב בעוד 15 דק' לערך או לבדוק בהזמנות שלי עם בוצעה ההזמנה.

כמובן שב"הזמנות שלי" לא בוצע הזמנה, וכמובן שאחרי רבע שעה לא היה עוד ניתן לקנות באתר!

המשכתי לנסות ברציפות עד השעה 21:10 לקנות כרטיסים אך ללא הועיל!!!

אמרתי "שיהיה נלך לבית הקולנוע מוקדם ונזמין כרטיסים, בכרטיס האשראי שלי, במקום."

כמובן לכשהגעתי לאולם הקולנוע שלט גדול ניצב מולי ובו היה כתוב כי לא ניתן לבצע תשלום בכרטיס אשראי!!!

זה כבר הרתיח אותי, בכל זאת ניסיתי אצל הקופאית אך ללא הועיל, הקופאית סירבה בכל תוקף לקבל כרטיס אשראי, למרות שמול עיניי ועינייה ניצב מכשיר חיוב באמצעות כראיס אשראי. ציינתי בפניה שיש לה מכשיר זה, אך היא סירבה בכל זאת.

שאלתי אותה מה האפשרויות העומדות בפניי, בכדיי כן לשלם בכרטיס אשראי.

ונעניתי שהדרך היחידה היא להוציא מזומן או להזמין בטלפון.

מימיי העבר זכרתי כי בטלפון אין אופציה לבחור את מקומות הישיבה ועל כן שאלתי אותה אם יהיה אפשר להחליף מקומות לאחר הקניה, והמוכרת השיבה לשלילה.

לכן ביקשתי ממנה להציץ במקומות הפנויים במסך המחשב שלה, היא נתנה לי לראות ולאור זאת שראיתי במו עיניי כי יש רק 6 מקומות תפוסים, שאלתי את המוכרת האם זה אכן מראה כי האולם כמעט ריק ונעניתי לחיוב.

לכן אצתי וחייגתי בטלפון הסלולרי שלי ל2235*, הזמנתי כרטיסים (וזאת בזמן שאין אנשים עדיין בקופה, להזכירכם השעה 21:25, והסרט מתחיל ב22:00), הגעתי לקופה לקבל את הכרטיסים (זאת כי המכונה שעומדת בחוץ אינה עובדת!).

כאשר נתנה לי הקופאית את הכרטיסים כבר הגיעו מים עד נפש, המקומות שקיבלתי היו שורה 4 .

לא יאמן! האולם ריק ובכל זאת קיבלתי את המקומות הגרועים ביותר. באולם (אולם 6 בגרנד) יש לפחות 10 שורות, ואני (וחברתי) היחידים שישבנו בשורה 4!!!


כעת ארצה להוסיף ולומר שהתעקשותי לשלם בכרטיס אשראי נובעת עקב סיבה אחת עיקרית והיא שאני מקבל בכרטיס האשראי שלי 100% הנחה על סרט וכל קניה במזנון.
לכן אין לי שום אינטרס לקנות כרטיסים במזומן, וכמוכן מן הראוי במחירים האסטרונומים של המזנון שגם שם יעבדו עם כרטיס אשראי!!!

לצערי מפעם לפעם היני מבין כי בית הקולנוע יותר ויותר לא משתלם לכיסי, ועכשיו גם ההנאה (המוטיב היחידי שעוד מוביל אותי לקולנוע) כבר אינה!

זה הסיפור, אשמח לדעת את דעתכם, האם זה הולם? האם מקובל שלא יכבדו כרטיסי אשראי בקולונוע? כאשר המחירים בשמיים.

אשמח עם תעבירו את פנייתי אליכם גם לשירות הלקוחות של "גלובוס גרופ".

תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, קבלת כרטיסי אשראי בקופות הקולנועים של גלובוס גרופ (וגם כל שאר בתי הקולונוע) פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה