פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כרטיס "גיפט קארד" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז ישפרו כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערב חג שני של סוכות תכננו אני ואשתי לצאת לסרט ב"גלובוס", ולשלם באמצעות כרטיס מתנה מגנטי הנקרא "גיפט קארד" (של לאומי קארד).
באותו היום, נכנסתי לאתר האינטרנט של הכרטיס, וידאתי כי הוא תקף ברשת "גלובוס", ללא מגבלות. יתרה מזו, הרמתי טלפון לקופת בית הקולנוע, וגם שם אישר לי הנציג כי ניתן בהחלט להשתמש בכרטיס.
למרות זאת, עם הגעתי בקופה לפני התחלת ההקרנה, נאמר לי כי הכרטיס איננו מוכר, וכי לא ניתן להשתמש בו. הבאתי לתשומת ליבו של הקופאי כי בצד ימין שלו יש פתק ובו רשום בבירור הקוד אותו יש להזין בעת ביצוע תשלום באותו ה"גיפט קארד". בשל "עקשנותי", הוא טלפן למנהל המשמרת, אשר אמר לו כי ניתן להשתמש בכרטיס, אבל רק עבור אדם אחד. מאחר שהינו זוג, על השני לשלם במזומן את עלות הכרטיס. למרות שעל פניו התשובה הנ"ל היתה "שליפה מהמותן" של המנהל, שכן אין שום מגבלה שכזו, החלטתי לשלם עבור כרטיס אחד, כדי לא להרוס את הערב. לאחר מספר דקות של נסיונות, הקופאי החזיר לי את הכרטיס באומרו ש"יש בעיה עם הכרטיס, הוא לא ניתן להעברה". זאת, למרות שבאותו השבוע השתמשתי בו בלי שום בעיה בבית עסק אחר, ובדקתי באותו היום (דרך אתר האינטרנט) כי היתרה שלו היא מעל 100 ₪.
בשלב זה, לא היתה לנו כל ברירה אלא לוותר על הסרט, ובכך נגרמה לנו עוגמת נפש.
בית הקולנוע הקרוב ביותר נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה נוספות. ניתן לומר שהערב "נהרס",
נאלצנו לחזור לביתנו.
מצאנו לנכון לציין את חוסר שביעות הרצון שלנו, בביטחון גמור כי אנו לא היחידים.
חוסר המקצועיות וחוסר הרצון לנסות ולפתור את הבעיה מצד "גלובוס" גורם להרגשה של זלזול בלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה