פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה-ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/08/08 בשעה 10:50 ניגשתי עם אחותי הקטנה וחברתה לאיזור מכירת הפופקורן והמשקאות. בזמן ההמתנה דיברנו ואמרתי לאחותי שהיא אדישה אבל לא הסתכלתי עליה. לאחר 5 דקות שמתי לב שאיני מקבלת יחס מ 3 הבנות שעובדות שם. קראתי לאחת מהן והיא אמרה לי להתאזר בסבלנות ויש תור(חשוב לציין שהיא הרימה עליי את הקול ליד אנשים נוספים שעמדו איתי בתור). לאחר 5 דקות נוספות שמתי לב שאנשים שבאו אחריי קונים ואני לא מקבלת שירות. פניתי לאחת הבנות ואמרתי לה שתשחרר אותי כבר והיא אמרה לי שאני חוצפנית ושאני אקבל אחרונה. התפתח בינינו ויכוח ובו קראתי למנהל שלדעתי הוא סתם אמר שהוא האחראי. בדרך אגב, הסרט כבר התחיל ואני עדיין עומדת על יד הדלפק בתחושת חרם של שלושתן. לאחר שהתפתח עוד ויכוח עם אחת מהן והיא הועילה בטובה להביא לי את הפופקורן היא הודיעה לי שהפופקורן לפתע נגמר ועליי לחכות עוד. לאחר שקיבלתי שירות ושילמתי שאלתי את המוכרות למה היחס המזלזל והמביך שקיבלתי והיא השיבה לי שהיא חשבה שאמרתי לה שהיא אדישה(כשבכלל לא דיברתי איתה). ומכך המסקנות הבאות:
1. שירות הלקוחות לוקה בחסר פאת היחס המזלזל של המוכרות.
2.אי ההבנה שהיתה ביני לבין המוכרת גרמה לכך שהושפלתי במשך 15 דקות לפחות בפומבי מה שגרם לתחושה לא נעימה.
3.חוסר ההבנה של המוכרת במקרה זה והחרם שקיבלתי משאר המוכרות גרם לי לאבד זמן צפיה מהסרט.
4.בנוסף לכך, עצם העובדה שנכנסתי לסרט בזמן הצגתו סיכן אותי בהליכה באולם חשוך שיש בו מדרגות ויכל לסכן את בריאותי במקרה של נפילה.
לסיכום,אבקש לטפל באותן הבחורות שהיו באותה שעה של הקרנת הסרט קופים בחלל בשעה 11 בבוקר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת פיצוי הולם עקב התקרית חסרת התקדים שנאלצתי לעבור לחינם באשמת העובדות במקום. פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה