פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב זה נשלח לגלובוס גרופ האם תוכלו לסייע ? נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
one plaza סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏22/12/2008


לכבוד : הנהלת אולמות גלובוס גרופ – סניף ב"ש מתחם ONE החדש .

הנדון : תלונה על ליקויים בשרות .

א.ג.נ

ראשית ברצוני לברך אתכם על פתיחת הקומפלקס החדש במתחם ONE בב"ש .
המקום מושקע , גדול , ומאובזר .

כתושב אחד מישובי עוטף עזה החלטתי בשבת האחרונה ( שהייתה סיוט ) לקחת את שני בניי בני ה- 10 וה- 11 יחד עם האחיינים שלי תאומים בני 11 לסרט מהנה ומפיג מתחים בב"ש .

הם החליטו ללכת לסרט "גוף השקרים" וכך הגענו לבית הקולנוע שלכם .
בקופה הפקידה הייתה לבבית ובנימוס אמרה שלסרט ישנה הגבלת גיל ( 14 שנים ) ראוי לציון .
המלצתה הייתה לראות את הסרט " כשהעולם עמד מלכת " , היות ולא הכרנו הסכמתי .

הסרט הוקרן באולם IMAX ולכן נתבקשתי לשלם עבור כל כרטיס מחיר מופקע של 45 ₪ למרות שהסרט איננו תלת מימד לדבריה האולם נוח יותר , היות והיה טור ארוך ולא יכולתי עם 4 ילדים להתחיל ולשנות ייעד שילמתי .

הכניסה למתחם למרות הפאר שלו הייתה מלוכלכת בצורה זוועתית .
בשעה 19:10 נכנסנו לאולם מספר 6 והיו שם שני עובדי ניקיון שלהערכתי היו ב10% הספק ממה שהם היו צריכים להספיק בכדי להתחיל את ההקרנה בשעה 19:30 .
פניתי לאחד האחראים והוא נכנס וחילק הוראות .
בשעה 19:25 נכנסתי שוב, העובדים לא היו ורוב האולם היה כמו אחרי פוגרום , הכיסאות שלנו מלאים בכל טוב , שתייה פופקורן ושאר פריטי פסולת .
ביקשתי לנקות בכדי לשבת , נשלחה עובדת שעם היד זרקה הכול לרצפה ואמרה הנה נקי .
התחילה הקרנה האולם הוחשך ותשובתו של האחראי הייתה זה מה שיש שבו ותיהנו .
לאחר 10 דקות של סרט ולאחר שילדיי ניסו להסביר לי שהם לא מבינים כלום כי אין תרגום לסרט ( לשמחתי אני לא נזקק לתרגום ) הלכתי לאחראית וביקשתי תיקון והחזרת הסרט מחדש בכדי שהצופים יוכלו להבין על מה מדובר .
היא הבטיחה לטפל בתרגום ללא החזרת הסרט לאחור .
בפועל לאחר חצי שעה זה טופל , הילדים עד לסוף הסרט לא הבינו כלום ואת ההקשר.
בפועל אני לא יודע מה הייתה הגבלת הגיל של הסרט אבל בהחלט לא הייתי מסכים שילדים מתחת לגיל 16 יכנסו אליו, אחד מאלו שהיה איתי הועבר אחרי חצי שעה לסרט אחר בגלל פחדים .
( האם הפקידה הפנתה אותנו לסרט הנכון כשאני עם 4 ילדים בני 11 ???? ).

בסיום ההקרנה האורות באולם לא נדלקו היציאה הייתה בחושך ומלווה בבכי של בני שנפל .

בקיצור כמו שאתם מבינים : הגענו לנקות ראש , המקום עם פוטנציאל , סבלנו , הוצאנו רק על הסרט 225 ₪ כשמבחינתי היינו צריכים להוציא על סרט רגיל רק 175 ₪ .

אבקש אחד משניים :
1. את הכסף בחזרה .
2. הזמנה מחודשת לתיקון הרושם שנוצר אצלנו .


מספרי הכרטיסים הם : 2000870
2000869
2000868
2000872
2000871


העתק:

הנהלת רשת גלובוס גרופ רח' גליקסון 10 ת"א

בכבוד רב
סובול ניר
קיבוץ כפר עזה
ד.נ נגב 85142
0525223011

כספי סוג הנזק :
החזר כספי ואו 5 כרטיסים כפיצוי פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה