פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כרטיסים בקופת הקולנוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בחנוכה הגעתי עם שתי בנותי לקניון עזריאלי על מנת שהן תלכנה לראות סרט.
כצפוי הקניון היה עמוס וכן גם התור לקופות.
לאחר כעשרים דקות של עמידה בתור, כשנותרו רק עוד שני אנשים לפננו הודיע הבחור בקופה כי נגמרו לו הכרטיסים ואנו נאלץ לעבור תור.
כשציינו בפני את העובדה כי אנו מחכות כבר כעשרים דקות הוא ציין כי אין מה לעשות.אמרתי לו כי לא מקובל עלי לחכות שוב עשרים דקות בתור. הוא שאל "מה את רוצה שאעשה?" אמרתי לו שמצידי שיוציא כרטיסים מהקופה השניה ותשובתו היתה "אבל יש שם אנשים שעומדים בתור". ציינתי בפניו את העובדה שגם אני עמדתי בתור ולא נראה לי הוגן כי עכשיו אאלץ לחכות שוב. הוא אמר שאין מה לעשות וסגר את הוילון.
כיוון שלא רציתי לאכזב את בנותי (בנות 9 ו-6) וכיוון שלא היו לי עוד עשרים דקות לעמוד איתן בתור - העבודה מחכה.
נאלצי להשאיר אותן בתור לבדן על מנת לרכוש כרטיסים.
לא מקובלת עלי הגישה של מוכר הכרטיסים וכמו כן נראה לי שבימים הידועים כעמוסים לעיייפה ישלדאוג למספר גדול של כרטיסים כיון שלא יכול להיות שבסביבות אחת עשרה ורבע קופה אחת הופכת לא פעילה.
בברכה
ריקי

שינוי בנהלים.ולימוד תרבות המכירה... פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה