פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות גרוע נושא התלונה:
גואטה אורטל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1/04/2010 הזמנתי דרך האתר וואלה שופס את שירותיכם 4 כרטיסים לסרט " הדרקון הראשון שלי" שהוקרן בתאריך זה בשעה 17:40.
הגעתי לקופות שלכם ולצערי הרב טיפלה בי נציגה שלכם שמאוד אבל מאוד לא נעימה כבר בהתחלה היא הסתכלה עליי במבט עצבני וללא רצון בכלל לתת שירות אמרתי לה יפה שהזמנתי דרך האתר והיא אמרה שללא הכרטיס אשראי את לא מקבלת את הכרטיסים חשוב לציין ברגע זה כי לפניי היה אדם שהכרטיס שלו לא עבר והיא כן הקלידה את המספר שלו ובלי בעיות נתנה לו את הכרטיסים אז אני בתמימותי אמרתי לה למה את לא מקלידה את המספר שלי כפי שעשית עם האדם הקודם אבל לא היה עם מי לדבר היא לא התייחסה אליי והתחילה לטפל במישהו אחר אני ניפגעתי קשות וביקשתי לדבר עם מנהל שלפחות יטפל בי בא אליי עובד אחר ואמר לי שללא הכרטיס היא לא תתן לי כי היא טוענת שדיברתי אליה לא יפה בעוד שזה היה בדיוק להיפך והוא גם ציין שאם היה בא לה היא כן הייתה מקבלת אותי והייתה נותנת לי את הכרטיסים התחננתי להם נתתי להם ת.ז אישור הזמנה הכל אך כלום לא עזר לא רק זה אלא אנשים שהיו שם והיו המון התחילו לרחם עליי ולתת לי את הכרטיסים שלהם אני באתי עם אחי הקטן שזו הייתה הפעם הראשונה שלו בבית קולנוע והוןא התחיל לבכות מכל המצב ובמקום לצאת שמח יצא עצוב וחבול בנפשו.
לסיכום הולבנתי מול רבים נתנו לי להרגיש גנבה לאקיבלתי שירות ואני בטוחה שהיו עוד אופציות מאשר להחזיר ריקם אנשים שהם לקוחות של הקולנוע ושסתם נסעו כדי להגיע לקולנוע שועת נסיעה ולקחו חצי יום חופש במיוחד על מנת להגיע לסרט.הדובדבן שבקצפת הוא שהיא לא הייתה מוכנה לתת לי לדבר עם אחראי ולא לתת לי את שמה אז בכדי לברר את העניין היו שם שני פקידות אחת עם שיער חום ביום ושעה הנ"ל.
עלבון סוג הנזק :
פיטורה של העובדת ופיצוי כספי פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה