|
|
|
|
|
|
הזמנת כרטיסים בלי לקבל תמורה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון חוצות אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסים לסרט הארי פוטר, באתר הייתה תקלה וחוייבתי בחשבון הבנק שלי 3 פעמים פניתי לגלובוס גרופ נתנו לי מספר טלפון של האחראי יוסי והוא לא עונה כמו כן שלחתי מיילים וגם גלובוס גרופ שלחו לו מיילים וללא הצלחה.
אני רוצה שמישהו יפתור לי את הבעיה.
|
החזר כספי ופיצוי על בזבוז הזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גלובוס גרופ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|