פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי לסרט שנפסק באמצע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 16.8.2011 הגענו שבעה חברים לבית הקולנוע גלובוס מקס אשר בנתניה בכדי לצפות בסרט "בדרך לחתונה עוצרים בבנקוק",
כמספר דקות לאחר תחילת הסרט היו בו הפרעות(חוסר בסאונד,חוסר בכתוביות) ואף הוא נפסק לכמה דקות,
לאחר כפרק זמן נפל החשמל בבית הקולנוע וההקרנה נפסקה, לאחר המתנה של כחצי שעה הוסבר לנו ע"י מנהל הקולנוע(צביקה) שמדובר בהפסקת חשמל כללית ואין צפי לטיפול בתקלה,
בעקבות ההתקהלות הרבה של האנשים מנהל הקולנוע יצא בהצהרה: שכל מי שמחזיק בידו כרטיס יוכל להגיע למחרת היום לבית הקולנוע ולקבל כרטיס חדש למשך 3 חודשים(כבר כאן קיימת התנייה, ולא לדבר על אנשים שזרקו את הכרטיס מאחר והוא אינו רלוונטי מזמן תחילת הסרט).
לאחר כמספר שבועות הגענו לבית הקולנוע על מנת להחליף את הכרטיסים בכרטיסי זיכוי(כך הוסבר לנו), אך כשהגענו הסבירו לנו שאין צורך בהחלפת הכרטיסים, יש להגיע בזמן אמת לסרט והכרטיסים יוחלפו(שוב בזבוז של זמן) ובנוסף אמרו לנו שיש לנו מספר ימים לנצל מאחר והתוקף הוא לחודשיים(למרות שנאמר ע"י צביקה שמדובר בשלושה חודשים) לאחר דין ודברים הסכימו לאמר לנו שגם לאחר 3 חודשים זה יהיה בסדר,
בתאריך 27.8.11 הגענו בכדי לצפות בסרט "הדרדסים" בתלת מימד, בהזמנתנו בקופה הצגנו את הכרטיסים, אך הקופאית מסרה לנו שאיננו יכולים לנצל כרטיסים אלו בסרט זה מאחר וזה סרט תלת מימד, לא הייתה קיימת שום כוונה אצלנו להשתדרג לסרט תלת מימד ללא תמורה, הסברנו לה שאנו מעוניינים להזדכות על הכרטיסים(כפי שהובטח) ולהוסיף בכסף את ההפרש הדרוש, הקופאית ניגשה בכדי לשאול את המנהלת.
המנהלת חזרה עם תשובה שאין אפשרות לעשות זאת מאחר:"שהמחשב לא מאפשר את זה", וחזרה עם הצעה גאונית:"תצפו בסרט שהוא לא תלת מימד",
כלומר, קנית כרטיסים לסרט שהופסק באמצע(לא נהנת מהסרט)> הובטח לך כרטיסים חדשים> הקדשת זמן להחלפת הכרטיסים אך אמרו לך שאין צורך בהחלפתם> הגעת לצפות בסרט אך גם שם קובעים לך איזה סרט תראה, מה שמתאים להם.
לאחר דין ודברים רב עם המנהלת ביקשנו ממנה מכתב שיתעד את כל השתלשלות האירועים(מכתב זה נמצא בידנו, ועזבנו את המקום בזעם, לא מרוצים, בלי לראות סרט, ועם הפסד כספי של 7 כרטיסים.
הנזק והעוגמת נפש שנגרמה לנו היא גדולה:
1.הפסד כספי של 7 כרטיסים
2.לא הצלחנו להנות מהסרט הראשון
3. בזבוז זמן מיותר והתעסקות בהחלפת הכרטיסים

אשמח לתגובה הולמת להתהנלות השערורייתית כלפי לקוחות שלא קיבלו תמורה עבור המוצר עליו הם שילמו,
בתודה מראש,
אושר לוי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה