פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת ההקרנה לפני סיום הסרט 'אלוהי הקטל'בתאריך 21.12.11 בשעה 19:45 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קיריון קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
נסעתי לקיריון לצפות בסרט ביחד עם גיסתי וחזרתי מאוד כעוסה, מכמה סיבות:
א- הסרט נקטע לקראת הסוף, ולא הבנו מה היה הסוף.....
ב- מצאנו את עצמנו יושבים באולם חשוך מספר דקות ולא ידענו מה לעשות. תהינו האם הסרט ימשיך...? האור יידלק...? לבסוף בעזרת הניידים הארנו את המדרגות וירדנו לכיוון היציאה
ג- מנהל המשמרת, דני, לא הכחיש שהיתה תקלה ושהסרט נקטע והיה חושך באולם. ויחד עם זאת הוא הקל ראש בתלונה שלנו.
ד- כשאני, גיסתי ועוד 4 צופים פנינו למנהל המשמרת ובקשנו לראות את סוף סרט הוא טען שזה לא אפשרי כי זה לא וידאו. לבסוף, מנהל המשמרת אמר שאם נרצה לראות את סוף הסרט נצטרך לחכות רבע שעה.

מאוד כעסנו, כיון שהחוויה הקולנועית שלנו בסרט בפירוש נפגעה!! איזו מין צורה זו לסיים סרט לפני הסוף מבלי להבין מה היה בסוף ועוד לבקש מאיתנו להמתין 15 דקות כדי לראות את סופו...?

כצרכנית שמשלמת ממיטב כספה בתקווה לקבל תמורה מלאה, זה לא קרה הפעם.

אני מבקשת לקבל תמורה מלאה בעד כספי ולקבל זיכוי עבור שני הכרטיסים לי ולגיסתי.

בברכה,
חיה גיל
עוגמת נפש סוג הנזק :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה