פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על כירטוס לא נכון נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי 15 כרטיסים דרך מועדון טוב לסרט בתלת מימד בגלובוס גרופ. ביום שבת האחרון נפגשנו 3 משפחות לראות סרט בישפרו מודיעין בתלת מימד. נתתי את הכרטיסים לקופאית והיא בתמורה נתנה לי 15 כרטיסים לסרט עידן הקרח בעברית. פעמיים שאלתי האם הסרט בעברית ותלת מימד והיא ענתה שכן. כשעה ורבע לאחר מכן נכנסנו לסרט ובזמן שהתיישבנו נזכרנו כי לסרט בתלת מימד צריך משקפיים מיוחדים. חזרתי לקופאית (כל הילדים נשארו באולם) ושאתי לגבי המשקפיים - ואז עלינו על הטעות. באותו רגע הציעו לי להוציא את כולם מהאולם ולחכות שעה וחצי לסרט הבא - דבר שלא בא בחשבון גם בגלל כמות האנשים וגם בגלל שאיננו ממודיעין. לפיכך הציע האחראי משמרת שנכנס לסרט והוא יטפל בעניין בינתיים ויודיע לנו בסוף הסרט. חזרנו אליו בסוף הסרט והוא הודיע כי זה לא בתחום סמכותו וכי הוא יפנה למנהל ויעדכן אותנו טלפונית.
לאחר מס' שעות הוא חזר ואמר שאין מה לעשות. הוא מציע כי נקנה שוב כרטיסים
(15 כרטיסים זו שוב הוצאה של כ-400 ש"ח, בנוסף ל-500 ש"ח שהוצאנו בבוקר) ואז נגיע לקולנוע עד סוף היום והוא ימיר אותם לכרטיסים בתלת מימד. אופציה שלא אפשרית גם כי אני לא יכולה להוציא ביום אחד 1000 שח על כרטיסי קולנוע וגם כי איני ממודיעין בשביל להגיע שוב למודיעין באותו יום ע"מ להחליף כרטיסים .
כשהסברתי לו שהאפשרות הזו אינה מתאימה וכי הטעות שנעשתה צריכה להיות מתוקנת על ידם ולא על ידי הוא אמר ש"השיחה אינה מתקדמת לשום מקום" וסגר את הטלפון. התקשרתי מייד שוב ואמרתי לו שהוא לא יכול לטרוק את הטלפון ללקוחה והוא שוב אמר ש"השיחה אינה מתקדמת לשום מקום" ושוב סגר את הטלפון. בשלב זה כבר לא התקשרתי שוב ובבוקר פניתי לגלובוס גרופ במייל , טלפונית אין מענה כלל !!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי בגובה 120 ש"ח פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה