|
|
|
|
|
|
עמלה |
נושא התלונה: |
דרעי יחיאל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 12 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 11.7.12 הזמנתי כרטיסים 4 כרטיסים לסרט עידן הקרח בגלובוס גרופ בקריון. חוייבתי בעמלה של 4.5 ש"ח לכל כרטיס סה"כ 18 ש"ח. נכתב שם שאוכל לבטל את ההזמנה עד 3 שעות מההקרנה. לאחר שעתיים ביטלתי את ההזמנה שהייתה לשעה 14:30 והביצעתי הזמנה חדשה של 5 כרטיסים לשעה 16:45. לתדהמתי, חוייבתי ב- 18 ש"ח עמלה על הזמנת 4 הכרטיסים למרות הביטול. כתבתי תלונה לשרות הלקוחות ובתשובתם נאמר לי שאין החזר של העמלה. כיצד יתכן שנגבתה ממני עמלה, על פעולה שכלל לא בוצעה. בסופו של דבר נגבתה ממני עמלה של 9 כרטיסים בסך 40.5 ש"ח. זו פשוט גנבה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גלובוס גרופ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|