פרטי התלונה

תלונות גלובוס גרופ

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גלובוס גרופשעות פתיחה גלובוס גרופ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מנוי, מפגעים תברואתיים, שרות לקוי נושא התלונה:
אילם אביגיל שם/כינוי:
‏שבת ‏13 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשקלון קניון חוצות כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר 3 פניות לקולנוע גלובוס אני פונה דרככם אליהם. לפני חודש הלכנו לסרט "האמיצה"בקולנוע גלובוס אשקלון, בתי ואני. במנוי נותרו לנו 8 כרטיסים. (הלכנו פעמיים לקריון עם שני האחיינים שלנו 4+4). הפקידה טענה שישן לנו במנוי כרטיס אחד וטרטרה אותנו במשך חצי שעה הלוך וחזור למנהלת שעובדת במזנון הקולנוע. לבסוף , אחרי שהסרט התחיל היא הקישה ת.ז. ואלצה אותי להתנצל בפניה כי בקשתי שתזדרז ואז התברר שיש לנו 8 כרטיסים. בדרך קנינו פופקורן שנזרק אחרי 10 דקות כי היה לא טרי והשרותים היו מסריחים. פנינו להנהלה אך לא קבלנו תשובה. בשבת שוב הלכנו עם חברים מהכיתה של בתי והפעם התברר שיש לנו 5 כרטיסים ולא 6. (איך אי זוגי? וגם למה אין פירוט). ולא היה לנו למי לפנות. נכנסנו בתי ואני ושוב: השרותים הסריחו והפופקורן היה ישן . השארנו אותו כפי שהוא בקולנוע. במנוי אמורים להיות לי כיום 4 כרטיסים. בנוסף לכך רוצה עוד 2 פיצוי ופופקורן ושתייה לכל כרטיס. לגבי עוגמת הנפש - צר לי על השרות שלכם. לא מבקשת כלום עבור זה.
כספי סוג הנזק :
4+2 כרטיסים. פופקורן ושתייה עבור כל כרטיס. פתרון נדרש :

גלובוס גרופ שירות לקוחות

, תגובה:
אחמ אלה אוברוב שם ותפקיד:
אנו שוב מתנצלים על אינוחות ומודים לך על סבלנותך . נשמח לראותך בקרוב בבית הקולנוע. תגובה:
פיצוי ל 6 כרטיסי קולנוע ברשת גלובוס גרופ. הכרטיסים בתוקפ חודש מיום הוצאת מכתב זה למימוש בכול ימות השבוע. פופקורן ושתייה במזנון הקולנוע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה