פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר באחריות ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי (14 במרץ 2014) ניגשתי לסניף אופיס דיפו בעיר אשדוד עקב תקלה במקלדת ועכבר אלחוטיים שנקנו אצלהם בתאריך 19 לספטמבר 2013. במעמד הקנייה נאמר לי שישנה אחריות מלאה לשלוש שנים, ואם ישנה בעיה כלשהי יש להגיע לסניף והמוצר יוחלף. עקב בעיות במספר מקשי המקלדת שהפסיקו לעבוד ובגלילה לא תקינה של העכבר ניגשתי לסניף בו רכשתי את המוצרים (נמכר כסט) ביחד עם חשבונית הרכישה. לאחר שהגיע שהקופאית קראה לנציג ששמע את בעיותי, הוא אישר לי להחליף את המוצר לסט אחר. הקופאית כבר הביאה סט חדש, העבירה אותו במחשב, אך לפתע ראתה שהחשבונית היא מספטמבר, ובספטמבר היו בעלים אחרים לאופיס דיפו ולכן היא איננה יכולה להחליף לי את הסט. הקופאית רשמה לי מספר טלפון של חברת 'קאיה' ואמרה לי לפנות אליהם. הסברתי לה שאני לא מכיר את חברת 'קאיה', אני רכשתי את המוצרים אצלכם ונאמר לי שכל בעיה תטופל באופיס דיפו. הקופאית הסבירה לי שהתחלפו בעלים והם לא מחויבים לרכישות שבוצעו לפני כן, למרות שהסניף נשאר באותו מקום, העובדים נשארו אותם עובדים, שם החברה נשאר, וכלום לא השתנה מלבד בעלי החברה שהתחלפו (מה זה אמור לעניין אותי?)

ביקשתי לדבר עם אחראי, אך האחראי היה ב"סידורים" והגיעה מישהי במקומו שישר הבהירה לי שאין לי סיכוי לקבל החלפה, ואם אני רוצה אני יכול להתקשר ל'קאיה' ולברר איתם את הנושא. הסברתי לה שלא אסע עד לתל אביב או איפה ש'קאיה' יושבים בשביל להחליף מקלדת, ובכלל, הרכישה נעשתה באופיס דיפו, אני לא מכיר את 'קאיה', לא קניתי דרכם ואין לי שום עסק איתם. ביקשתי ממנה, שבגלל שהם עדיין עובדים עם חברת 'קאיה', שהם יחזירו להם את המקלדת והעכבר התקולים כשיגיעו מחברת 'קאיה' אליהם לאספקה, ושאני לא אמור לרוץ אחרי חברת 'קאיה' (הרי זהו הפתרון שהם נותנים ללקוחות שקנו פרטים אחרי שהרשת התחלפה ובאים להחזיר, וזהו בעצם הפתרון שהייתי אמור לקבל עד שהקופאית ראתה שהחשבונית מספטמבר). האחראית הסבירה לי שרכשתי ב"אופיס דיפו הישן" וכיום הם "אופיס דיפו חדש" ומבחינתה המוצר לא נקנה אצלהם אלא באופיס דיפו הישן, ואמרה לי "מבחינתי כאילו קנית את זה ברשת אייס ובאת להחליף באופיס דיפו". כאן התעצבנתי ואמרתי לה שהשוואה ממש לא במקום ואני רכשתי את המוצר באופיס דיפו ואני מבקש להחליף אותו באופיס דיפו. באותו הרגע האחראית הסתובבה והחלה ללכת, כששאלתי אותה למה היא הולכת אמרה שאם לא ארגע היא לא תחזור. אמרתי לה שהיא לא יכולה להגיד לי שמבחינתה כאילו רכשתי את המוצר ברשת אחרת (אייס לדוגמא) ובאתי אליה כי מבחינתי אופיס דיפו זו אופיס דיפו ולא מעניין אותי אם הבעלים התחלפו או לא. האחראית הלכה, נשארתי עוד כ-20 דקות עם הקופאית שסרבה לעזור לי, התקשרה פעם נוספת לאחראית שסירבה להגיע, ולאחר שראיתי שהאחראי הראשי לא מגיע עקב "סידורים" ושאף אחד שם לא מתכוון לטפל ולעזור לי אמרתי לקופאית שאני משאיר את המוצרים שם והיא אמרה "תעשה מה שאתה רוצה". השארתי בסניף אופיס דיפו על שולחן הקופאית את המקלדת והעכבר ביחד עם חשבונית הקנייה עליו רשמתי את מספר הטלפון שלי והלכתי. מיותר לציין שלא התקשרו אלי מאופיס דיפו, נראה שהם לא רוצים לעזור לי, למרות שרכשתי את המוצר שם, ולא מעניין אותי מי מהבעלים התחלף, ואם זה היחס שלהם הם יכולים לשמור להם את המקלדת והעכבר שהשארתי. לעולם לא ארכוש יותר מוצרים ברשת כזו שמתנערת מלקוחותיה, ואף טוענת שהם לא לקוחותיה מכיוון שבתאריך מסוים הבעלים התחלפו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר למוצר חדש ותקין פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה