|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו מטרטרים תושבת הצפון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1) ביום שבת האחרון מכרו לבני ספר לא עדכני בתכנות בסניף ב"ש.הספר נראה מרופט ולכן קיבל הנחה של 20%.
2) ביקשתי להחזירו ונאמר לי לפנות לסניף הקרוב.
בסניף הקרוב במרכז לא רצו לבמע החזרה.
פניתי לסניף ב"ש ןנאמר לי לבוא פיזית לסניף. אולי יקבלו בחזרה. . אני מתארחת באיזור המרכז ואין זה הגיוני שאסע במיוחד לב"ש.
הצעתי לשלוח בדאר אך לא הסכימו.
3) פניתי ביום שלישי לשירות הלקוחות הארצי והשארתי כחמש הודעות.
פניתי גם ביום רביעי וגם היום -חמישי. אין עם מי לדבר.
אני תושבת הצפון ואין לי כאן רכב כך שהנסיעה המיוחדת לסניף הקרוב גם היתה למעמסה כמו כל ההתנהלות של שירות הלקוחות.
|
ועגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
להחזיר הספר בסניף הקרוב או בדאר מבלי להדרש לסוע פי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלי בן גיגי, אחראית קש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מודים ללקוחה על פנייתה ועל שהקדישה לנו מזמנה.
אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את חווית הקנייה האיכותית ביותר ומשקיעים בכך את מרב המאמצים והמשאבים.
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה בפנייתה לסניפנו.
על מנת להביא לפתרון הולם וענייני, אושרה החזרת הספר וזיכויה המלא של הלקוחה בסניף "אופיס דיפו" הקרוב לביתה.
נשמח לעמוד לרשותה ולשירותה של הגברת דנציגר בכל עת.
בברכה, |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|