פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור תושבת הצפון. אין עם מי לדבר בשירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
ב"ש ושירות ךקוחות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1) ביום שבת 22/7 מכרו לבני ספר לא עדכני בתכנות בסניף ב"ש.הספר נראה מרופט ולכן קיבל הנחה של 20%.
2) ביקשתי להחזירו ונאמר לי לפנות לסניף הקרוב.
בסניף הקרוב במרכז לא רצו לבצע החזרה.
פניתי לסניף ב"ש ונאמר לי לבוא פיזית לסניף. אולי יקבלו בחזרה. אני תושבת הצפון המתארחת באיזור המרכז ואין זה הגיוני שאסע במיוחד לב"ש.
הצעתי לשלוח בדאר אך לא הסכימו.
3) פניתי ביום שלישי לשירות הלקוחות הארצי והשארתי כחמש הודעות.
פניתי גם ביום רביעי וגם היום -חמישי. אין עם מי לדבר.

אני תושבת הצפון ואין לי כאן רכב כך שהנסיעה המיוחדת לסניף הקרוב גם היתה למעמסה כמו כל ההתנהלות של שירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי בלי לסוע לבאר שבע. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
שלום רב, אנו מודים ללקוחה על פנייתה ועל שהקדישה לנו מזמנה. אנו באופיס דיפו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את חווית הקנייה האיכותית ביותר ומשקיעים בכך את מרב המאמצים והמשאבים. צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה בפנייתה לסניפנו. על מנת להביא לפתרון הולם וענייני, אושרה החזרת הספר וזיכויה המלא של הלקוחה בסניף "אופיס דיפו" הקרוב לביתה. נשמח לעמוד לרשותה ולשירותה של הגברת דנציגר בכל עת. בברכה, תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה