פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב כתובת:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי (כנראה במזומן) דיו למדפסת מסוג LEXMARK בסניף ב"ש וטרם השתמשתי בו, לאחרונה התקלקלה לי המדפסת הזו ורכשתי מדפסת מסוג HP ורציתי להחליף את הדיו של LEXMARK בדיו אחר של חב' HP המתאים למדפסת החדשה.
אתמול הזדמנתי לאזור סניף החברה בשפיים ונכנסתי אליו בבקשה הנ"ל. מנהל שירות הלקוחות סירב בתוקף להחליף המוצר בתואנה שללא קבלה של המוצר לא ניתן להוכיח את מקום וזמן רכישתו וכי מדובר בדיו מסוג ישן, כיוון שיש לו אריזה ישנה ולאחרונה החליפה החברה את האריזה לחדשה ומכך הסיק שפג תוקף המוצר.
כל זאת למרות שעל המוצר קיים תיעוד מדבקה של חב' אופיס דיפו המוכיח בודאות שרכישתו נעשתה בסניף החברה וכן אין על המוצר שום תאריך תפוגה של המוצר.
שילמתי ממיטב כספי ואיני מבין מדוע בגלל שהחליטה חב' LEXMARK לחדש את אריזתה החיצונית של הדיו אני נדרש לשלם שוב. הדיו באריזת ואקום מקורית של החברה וללא שום פגיעה או הוכחה כגון תאריך תפוגה המוכיח את תפוגת תוקפו. היות ואני זקוק לדיו במיידי, הפתרון היחיד שהוצע לי על ידו אינו רלוונטי כיוון שהוצע לי לרכוש מחדש מכספי דיו של HP ולשלוח את המוצר לזמן בלתי מוגבל למעבדה לבדיקה-דבר שיגרור כמובן בזבוז זמן וכסף רב נוסף וכמובן אין ביכולתי להוכיח כמה זמן המוצר "שכב" במדפי החברה הנ"ל לפני שרכשתי אותו.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת זיכוי בגין ערכו המלא ללא תנאי פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו של מר ליאור קקון, בחנו את המקרה בכובד ראש.

אנו רואים זכות גדולה בלקוח פונה המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.

אופיס דיפו שואפת להעניק לקהל הלקוחות את חווית הקנייה האיכותית ביותר ומשקיעה בכך את מרב המאמצים והמשאבים.

על פי מדיניות ההחזרות של אופיס דיפו, ניתן להחזיר סחורה למעט תוכנה, ספרים ו-DVD תוך 30 יום ואלקטרוניקה 15 יום, כשהמוצר באריזתו ובמצב מקורי בצירוף חשבונית הקופה או פתקית החלפה.
לצערנו, אין באפשרותנו להחליף ו/או להחזיר מוצר ללא הוכחת הרכישה וללא פרטים על הקנייה.
בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה