פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שירות לקויה וחוסר ידע בחוקי הצרכנות! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
סניף בני ברק-ליד דיזין סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחרתי שלוש מחברות, מתוך סטנד של כ-10 מחברות. המחיר שהיה עליהם הוא 7.5 ש"ח. הגעתי לקופה ונאמר לי ,שזה לא המחיר והמחיר הוא 10 ש"ח. קראו למנהל בשם איציק (אין טעם לפרסם את שמו המלא)והוא מיהר להחליף את המחברות ולומר לי שהיו רק כמה כאלו ואני לא צודק. אני אישית לקחתי שלוש מתוך ה-10 אחרי שעוד בחרתי את הצבע וראיתי שכולם היו מאותו סוג .טענתי בפניו שאין הוא צודק והוא מחויב למכור לי את המחברות במחיר שהופיע על המוצר (לפי החוק). לטענתו אין זה מעניין אותו החוק אלא מה שכתוב במק"ט של המחשב בקופה. אני כצרכן לא רואה את המק"ט אני בוחר את המצרכים שלי לפי המחיר המופיע על המוצר!!! מה שעיצבן אותי שלאחר מכן הוא שלל את דברי בהנף יד ואמר שלא מעניין אותו. למרות שהוא אמר שהוא כן מכיר את החוקים ולא מעניין אותו. כשראה שאני לא מוכן לוותר אמר "מה אתה רוצה אני לא יכול לסדר את כל המדפים כאשר אנשים מבלגנים לי אותם" (חשוב לציין שזה לא נכון כי כל המחברות היו מאותו הסוג והדבר נבע מבלבול של העובדים ולא לקוחות שערבבו את המוצר) אני עניתי לו שאין זה אשמתי וחברת אופיס דיפו מחזיקה מספיק עובדים כדי לסדר את המדפים והוא כמנהל אמור לדעת החוקים ולקחת אחריות . הוא ביטל את דבריי ולא היה מוכן לעבוד לפי החוק!!!
אני לא מבקש תמורה - רק הערה לחברת אופיס דיפו ששנים אני קונה ציוד לימוד ועבודה בסניפי החברה
תשלחו את המנהלים הצעירים שלכם להשתלמות בנושאים:
א-חוקי הצרכנות במדינת ישראל
ב-לימוד תודעת שירות ועמידה מול לקוחות

גיחוח ואי נעימות סוג הנזק :
כפי שמצויין בתחתית המכתב פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
קראתי בעיון את פנייתו של מר גורדון.
אנו מודים לו על שהקדיש לנו מזמנו ורואים זכות בלקוח פונה המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.
אופיס דיפו שואפת להעניק לקהל לקוחותיה את חווית הקנייה האיכותית ביותר ומשקיעה בכך מאמצים ומשאבים רבים.
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה למר גורדון בפנייתו לסניפנו.
ברצוני להדגיש כי אופיס דיפו מחויבת לסימון המחירים על מוצרים בהתאם לחוק.
עם קבלת הפנייה נערך ברור מיידי מול הנהלת הסניף על מנת לוודא שכל המוצרים המחויבים בסימון אכן מסומנים.
אני מאמינה כי ניתן היה ליתן מענה הולם לפנייתו של מר גורדון ולהשאירו לקוח מרוצה שלנו.
המקרה טופל ישירות מול הנהלת הסניף להפקת הלקחים ולמניעת הישנותו בעתיד.
בברכה,
תגובה:
מענה ישירות לכתובתו של הלקוח וזיכויו בגין ההפרש במחיר המחברות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה