פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החלפה ותודעת שרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
במעמד התשלום בקופה הודבקה על אריזת מוצר שרכשתי מדבקה המצהירה כי המוצר ניתן לבדיקה בחנות וכי לא ניתן יהיה להחליפה לאחר פתיחת המוצר.
אדגיש כי בפועל לא נדרשה החלפה של המוצר (במקרה זה: מקלדת מחשב), אך אני מוחה על גישה זו אשר אינה עומדת בשום אמת מידה סבירה של שרות ללקוח ומדיניות החלפה אשר מחייבת לאפשר ללקוח החלפה או החזרת מוצר במידת הצורך.
שינוי מדיניות הדשת פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
שלום רב,
מאשרת בתודה את קבלת פנייתו של מר בודנהיימר, אנו באופיס דיפו רואים זכות גדולה בלקוח פונה המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.
אופיס דיפו שואפת להעניק לקהל לקוחותיה את השרות המקצועי ביותר על המוצרים האיכותיים ביותר, ומשקיעה בכך מאמצים ומשאבים רבים.
מתוך כך, קבעה הרשת מדיניות ההחזרות גמישה, המפורסמת גם על גבי חשבונית הרכישה קובעת כי "ניתן להחזיר סחורה למעת תוכנה ספרים ו-DVD תוך 30 יום, אלקטרוניקה תוך 15 יום, כשהמוצר במצבו ובאריזתו המקורי ובצירוף חשבונית הקופה".
למוצרי אלקטרוניקה מוצמדת מדבקה נוספת, המציינת כי המוצר ניצב בתצוגה בסניף וכי הסרת המדבקה תמנע את אפשרות החזרת המוצר.
מדיניות זו נועדה למנוע מקרים של החזרה המוצר לאחר שנעשה בו שימוש ומכוונת בעיקר למוצרים הכוללים חומרים מתכלים (כגון ראשי דיו, טונרים) ולמחשבים בעלי תוכנת הפעלה חד פעמית.

חשוב לציין כי למרות האמור לעיל, אופיס דיפו מקפידה להפעיל שיקול דעת בכל מקרה במטרה ליתן מענה הולם לכל פנייה או בעיה לשביעות רצון מלאה של לקוחותינו.
נשמח לעמוד לרשותו של מר בודנהיימר גם בעתיד.
בברכה,
תגובה:
שיחה יזומה עם מר פרנסואה בודנהיימר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה