שירות לקוי, איטי, ואין התיחסות לתלונות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
דיזינגוף 336 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עבור : מנהל צוות מרכז הזמנות – אופיס דיפו.
1.אני חברת פי.אר.די. ביקורת מעליות בע"מ, מספר לקוח 716369, מבצע רכישות (הזמנות) באופן שוטף ובסכומים גבוהים מאד מאוכזב וכועס מהסיבות הנ"ל:
א.חוברת המבצעים שאמורה להגיע בתחילת כל חודש מגיעה לקראת סוף החודש - אם בכלל (כאשר אנו מתקשרים פעמיים ע"מ לעדכן שהיא עדיין לא הגיעה).
ב.כתובת הדואר שונתה ועודכנה אצלכם מזמן ובכל זאת הדואר נשלח לתיבה הישנה שהחל מה -1.11.06 לא תהיה קיימת עוד, הכתובת החדשה היא : ת.ד. 7941 ר"ג מיקוד 52178.
ג. ב-31.8.06 ביצענו הזמנה וחלקה הייתה שגויה, אנו מחזיקים מוצר שהיה צריך להילקח מאתנו ולזכותנו בעבורו, וטרם בוצע.
ד.בנוסף לכל זה, הזמנו 3 מצלמות אינטרנט שמתוכם 2 מצלמות הגיעו ללא תופסנים באריזת ניילון לא קשוחות וללא דיסק הפעלה (ל3 המצלמות), במוקד השירות הבטיחו לטפל בנושא ולשלוח את התופסנים אך טרם פנו אלינו לא בעניין התופסנים ולא בעניין המוצר השגוי.
2.נוסיף ונציין כי למשרד זה שתי לקוחות ; פי.אר.די ולברוב (מס' לקוח 735798) אנו מזמינים ציוד כל חודש בסכומים גבוהים ואיננו מרוצים מרמת השירות שניתן לנו כלקוחות עסקיים.
3.אנו מצפים לתגובתכם לא יאוחר מ-48 שעות לפקס: 6024528 - 03
|
כספי + עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יצירת קשר מיידי , טיפול הבעיה והטבה כמחווה שירותית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|