חוסר ידע אם קיים מוצר מסויים במלאי החנות , חוסר בכוח אדם.b |
נושא התלונה: |
יום שני 06 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
כתובת: |
באר שבע , מרכז ביג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 6.11.2006 הגעתי במיוחד לסניף מרכז ביג בכדי לקנות מוצר בשם סנו טכנוליין s - 255 , מק"ט : QJ5-140768 , זאת לאחר שראיתי שהוא מופיע באתר אופיס דיפו , וטילפנתי למוקד אופיס דיפו הארצי , ואמרו לי שיש אותו במלאי של 3 יחידות בסניף ביג באר שבע.
הגעתי לסניף , ושמתי לב שבמחלקת חומרי הניקיון אין את המוצר המדובר על המדף.
במשך 20 דק' , היסתובבתי נואש במטרה לאתר אדם שעובד שם במחלקה.
עד שמצאתי אותו , הוא בדק בזילזול בארונות שמעל אם המוצר קיים , ולאחר שלא מצא אותו בארונות , הלך לקופה הראשית וראה שבאמת יש מלאי של 3 יחידות.
כנראה שלא היה לו כוח להמשיך ולחפש איכן המוצר מאוכסן , הוא שב אליי בתירוץ שכנראה התבצעה כבר רכישה של שלושתם.
שאלתי היא , האם משהו רכש את המוצר והקופה לא מעודכנת ברכישה ?!!?
זה היה ממש תמוהה .
שאלתי אותו האם יהיה מלאי חדש, ומתי , הוא אפילו לא ענה.
ממש מבזה היחס המזלזל שלכם .
|
סכפי ( על נסיעת הלוך ושוב לריק ) , בזבוז זמן , עוג |
סוג הנזק : |
הזמנת מלאי חדש של המוצר המדובר , השמת כוח אדם בסני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|