אי יכולת לספק מוצר למרות שהוא קיים בחנות |
נושא התלונה: |
יום שישי 29 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון הגעתי לאופיס דיפו בתלפיות כדי לרכוש מחשב נייד של דל שפורסם באותו יום במבצע. המחשב נמכר לי ואז התחילו לארוז אותו ונתגלה שהשנאי נגנב. מאותו יום לא מצליחים בחנות להשיג שנאי, ולא מוכנים לקנות אותו מאחר וטוענים שזה עולה הרבה כסף...ברצוני לציין שהמחשב מובטח לי,מאוד מאוד דחוף לי לקנות אותו כבר. אני לא מבינה מה הבעיה של הרשת לספוג את הגניבה ואני לא מבינה מדוע אני צריכה לחכות 4 ימים לשם כך.
אציין שצוות החנות, המנהלת וסגן המנהלת, יוצאים מגדרם כדי לעזור והשירות שהם נותנים הוא מעולה,והבעיה היא ברשת עצמה-מה אכפת לי כמה עולה שנאי??? הבטחתם את המוצר במבצע, יש אותו בחנות-אתם צריכים לספוג את מחיר הגניבה כדי שתוכלו לספק מוצר שהבטחתם וקיים במלאי!! קנו שנאי חדש ומיכרו לי את המחשב!!!!
אני מבקשת לטפל בעניין בדחיפות מאחר והוא עדיין לא נפטר-מנהלת החנות השאירה הודעה לקניין הרשת כדי שיפתור את הבעיה. מבקשת לספק לי שנאי באופן מיידי כדי שאוכל להגיע לחנות עוד היום ולרכוש את המחשב. העניין מאוד מאוד דחוף לי!!!
|
שהרשת תאשר קניית שנאי ואוכל להגיע לחנות ולרכוש את המחשב עוד היום-זה דחוף לי ביותר!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|