פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מחירים נושא התלונה:
אבקסיס אורית ומשה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חיל ההנדסה 2 כתובת:
מרכז ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 17.10.07 נכנסנו לסניף של רשת "אופיס דיפו" במרכז ביג בבאר שבע במטרה לרכוש רמקולים
למחשב, מכשהגענו למחלקת המחשבים היו מסודרים בסטנד מגוון סוגים של רמקולים למחשב אשר קוטלגו לפי מחירי מדף. עינינו קלטה סוג אחד של רמקולים שעל מחיר המדף בצורה ברורה ומודגשת היה רשום 199 ש"ח,שום מחיר אחר לא נראה לעין.מכשניגשנו לקופה ע"מ לרכוש את המוצר במחיר שהוא הוצג,ראתה הקופאית שכאשר היא מקישה את המק"ט המחיר שעולה מול עיניה במחשב הינו 299 ש"ח. הסברנו לקופאית כי הוא מוצג במחיר של 199 ש"ח,בתחילה הקופאית סברה כח מדובר בטעות מחשובית היא ביקשה מאיש המחלקה לבדוק,הוא חזר לעמדת הקופות והחל להסביר לנו שהמוצר עולה 299 ש"ח ולא 199 ש"ח כפי שמצויין במחיר המדף. התחלנו לבדוק את אריזת הרמקולים מכל צדדיה ובתחתית האריזה הגדולה במקום שאינו נראה לעיני הלקוח היתה מדבקה קטנה של מקודד ידני,לבנה וחיוורת ועליה היה רשום 299 ללא מק"ט וללא שם מוצר. מיד התקוממנו על ההטעיה הבוטה שנעשתה,הרי זו הונאה גרידא! דרשנו לקבל את המוצר במחיר שהיה רשום בבירור על המדף שבו היה מונח. איש המחלקה קרא לסגן מנהל החנות שהגיע לאחר דקות ספורות ולפני שסיימנו את ההסבר במשפט הראשון פנה אלינו בגסות ובטענה חסרת שחר ומעליבה שאנחנו "בוחרים לראות מה שנוח לנו לראות" וזו חלמאות לשמה הרי זה בדיוק הפוך,הרשת בחרה להונות אותנו כלקוחות וציפתה שכנגיע לקופה נרצה את המוצר כל כך ונתפשר על מחירו ונרכוש אותו,שיטה נוראית שכנראה מיושמת על אלפי לקוחות,במהלך הדיון שהתנהל מול סגן מנהל החנות שבחר להתייחס לסוגייה בזלזול ואטימות,ביקשנו לשוחח עם מנהל החנות אך הוא לא היה נוכח בחנות.ביקשנו שייצור עימנו קשר טלפוני למחרת בבוקר. אכן התקשר מנהל החנות לבעלי ולהפתעתנו הרבה נהג באותה אטימות בדיוק כמו סגנו בטענה מופרכת כי היה מחיר על המוצר וזו הבעיה שלנו שלא בדקנו את האריזה כפי שצריך.התייחסות משמימה לאור העובדה שרשתות משקיעות כל כך הרבה כספים על שיווק ויזואלי שימשוך את עיני הלקוחות ולא במד'בקות קידוד קטנות שהודבקו במקום כלשהו על אריזה שלא חשוף וברור לעיני הלקוח כפי שמחיר המדף ברור לעין.
לאחר שנתקלנו ב"קיר בטון" פניתי למחלקת קשרי לקוחות של הרשת ביום חמישי 18.10 והסברתי לנציגה את השתלשלות האירועים,היא הצדיקה אותי וטענה כי אכן הרשת מחוייבת לתת את המוצר במחיר המדף וכי היא תברר את סוגיית יחסו של סגן מנהל החנות כלפינו ותדאג שסמנכ"לית משאבי אנוש של הרשת תטפל במקרה בעצמה ושהיא (הנציגה) תחזור אלי ביום א' 21.10 ותאמר לי מה ההבנות שהרשת החליטה להגיע אליהן עימנו.להפתעתי הרבה היום- 21.10 קיבלתי שיחת טלפון מאותה נציגה שאמרה לי כי הרשת מוכנה לספוג רק 50% מהפרש המחיר דהיינו, 50 ש"ח כלומר, שאנחנו נרכוש את המוצר בסכום של 249 ש"ח וזאת מפני שכן הופיע מחיר על המוצר ולא משנה שהוא לא נראה לעין ולא משנה שהקופאית ואנחנו מצאנו אותו במקרה בתחתית האריזה. כמובן שהחלטה זו הכעיסה אותנו מאוד ומחיתי על כך ועל יחס הרשת ללקוחותיה בפני אותה נציגה. דרשתי ממנה שתפנה זו לבדיקה חוזרת אצל גורם בכיר ממנה ברשת והיא סרבה ופסקה שהיא התשובה הסופית בהחלט. הסברתי לה את מהות התעקשותנו על עקרון ההטעיה שנפלנו קרבן אליו וכמו כן ציינתי בפניה שאין בכוונתנו לוותר בסוגיה, אותה נציגה לצערי סרבה לקבל את העובדה שלא קיבלתי "בזרועות פתוחות" את הפשרה המגוכחת שהוצעה לנו ע"י הרשת ואמרה לי בבטחון רב שאני יכולה לפנות לאיזה גורמים שארצה ושלא "אאיים עליה בכוונותי" וניתקה לי את השיחה!
אין לי מילים על אופי השרות הקלוקל של החברה החל מסגן מנהל החנות,כלה במנהלו ועד מחלקת קשרי הלקוחות של הרשת. צר לי שרשת גדולה כזו בוחרת לנקוט בשיטת הטעיית הלקוחות והתבצרות מאחורי חומה של אטימות. ברצוני להתלונן על הטעיה זו שנעשתה באופן מכוון ובשיטת שיווק מנצלת ופחדנית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את המוצר בחיר המדף ופיצוי על עגמת הנפש פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה