פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופיס דיפו מסרבים לבטל עיסקת רכש של מחשב נייד שנעשתה דרך מוקד טלפוני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 07/10/2007 רכשתי מחשב נייד בהזמנה טלפונית דרך מוקד ההזמנות של חברת אופיס דיפו. המחשב נשלח אלי על ידי שליח יום למחרת ואנחנו קיבלנו אותו במשרדנו. לאחר פתיחת האריזה התברר שהמחשב לא נשלח בהתאם לציפיות שלנו גם מהבחינה החיצונית וגם בכך שלא כמובטח הם התנו את האחריות של 3 שנים שחברת דל נותנת על המחשבים הנישאים שלה בתשלום נוסף של 500 ש"ח.
עוד באותו היום התקשרתי למוקד הטלפוני וביקשתי להחזיר את המחשב. היחס של מנהלת המשמרת במוקד (טלי) היה גס ומשפיל והיא סירבה בכל תוקף לקבל בחזרה את המחשב כחוק. טענה שהם אינם כפופים לחוק והם לא יקבלו את המחשב בשום פנים ואופן. כאשר ביקשתי לשוחח עם ממונים עליה היא אמרה שהמנכ"ל הוא המנהל שלה והוא לא ידבר עימי.
מאז שלחתי מכתבים רשומים, ניסיתי להשיג מנהלים בכירים ופניתי לכל הגורמים האפשריים, ללא הועיל. הם לא מוכנים להחזיר תשובה ולא מתייחסים לפניות שלי.

אנא עיזרו לנו, אנחנו חברה קטנה שבקושי שורדת וכיום אנחנו תקועים עם המחשב, ארוז כפי שהוא נשלח ולא יכולים להשתמש בו. לא היינו רוצים לההתחיל בהליך משפטי עם אופיס דיפו מכיוון שאנו יודעים שהליך כזה יארך זמן רב ואין לנו יכולת לממן אותו.

היחס של החברה אלי כלקוח היה מחפיר - מעולם לא נתקלתי ביחס כה גס וחסר כבוד.

שלחתי מכתב רשום לחברה בתוך פרק הזמן של 14 יום הקבוע בחוק והאישור בידי. המכתב מצורף.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של העסקה. אני רוצה להחזיר את המחשב ולקבל את כספי פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה