כסא פגום באיכות ירודה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
יגאל אלון תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו כסא במבצע לחברי ליף סטייל בחודש דצמבר,לאחר פחות מחודש נקרע הכיסא.
בסניף מגדל שלום הביעו נכונות לסייע,לאחר המתנה ארוכה עם תינוקת בת שלושה חודשים ושני ילדים,הנציג לא הופיע-לא לקחו את פרטיי.
יצרתי קשר באמצעות המייל. במקביל ניסיתי טלפונית.שוב שמעו את תלונתי החלו להעביר אותי ולאחר המתנה ארוכה נותקה השיחה. שוב פניתי באמצעות המייל. עד היום אף אחד,פרט לתשובה רק למייל הראשון, אף אחד לא יצר עימי קשר.
אני דורשת להחזיר הכיסא ולזכות אותי.
אני חוששת שהאיכות מאוד ירודה או שזה מתצוגה או עמד זמן רב מדיי-ישן. כסא עור לא אמור להיקרע אחרי זמן קצר כל כך . ברשותי כסא אחר לפחות בן 5 שנים שמצבו הרבה יותר טוב.
העור מאוד דק מתקלף ומתפוצץ.
נרכש בכרטיס לייף סטייל
|
עוגמת נפש ובעיקר כיסא לא ראוי וקרוע. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|