פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראש דיו ריק שקניתי מרשת אופיס דיפו סניף גבעתיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ! ברצוני להביע את כעסי על חברת אופיס דיפו (חברה שאני נוהג לקנות בה מוצרים תקופה ארוכה מאוד). בתאריך ה15.2.09 בערב רכשתי ראש דיו למדפסת מסניף של אופיס דיפו בקניון גבעתיים. יש לציין שההיתי חייב את ראש הדיו כי ההיתי בתקופת מבחנים באוניברסיטה ואתם יודעים איזה תקופה מלחיצה זאת. לאחר שקניתי את המוצר הגעתי הביתה וכשפתחתי את המוצר שהיה סגור באריזתו המקורית, גיליתי לתדהמתי שהשקית של ראש הדיו בתוך האריזה הסגורה פתוחה כשיש מדבקה על ראש הדיו שמסמל שהוא חדש לחלוטין. יש לציין שביום למחרת היה לי בחינה בסטטיסטיקה ב' ובדיוק חבר שלי הגיע אלי ללמד אותי כמה נושאים שלא ידעתי, לאחר שחבר שלי הלך לביתו, ניסיתי להרכיב את ראש הדיו בסביבות 22:30 בלילה והבנתי שראש הדיו ריק. בבוקר ה16.2.08 ביום הבחינה התקשרתי לאופיס דיפו סניף גבעתיים והודעתי להם שקניתי אצלם ראש דיו והשקית היתה פתוחה ושניסיתי להדפיס וראש הדיו היה ריק ואני לא אוכל להגיע לסניף היום כי יש לי בחינה ומחר אני רק אוכל להביא לכם את המוצר. אמרו לי אין בעיה תבוא לסניף ונשקול את ראש הדיו ונראה אם המוצר מלא או לא. המוצר נמצא ריק. אחראי המשמרת אמר לי שהוא חייב לשלוח את ראש הדיו לחברה כי להם יש את הדרכים לבדוק אם ראש הדיו שומש על ידי או שהוא היה כך מלכתחילה. לאחר מספר ימים הודיעו לי חברת אופיס דיפו, שהמוצר חזר מהחברה המייצרת והתשובה היא שלילית ולא ניתן לזכות אותי או להחליף לי את המוצר. ממש התעצבנתי, שירות הלקוחות שלהם ממש מביש, כאילו הם לא צריכים אותי. מאשימים אותי שאני השתמשתי במוצר וכאילו אני מנסה לקבל עוד ראש דיו בחינם. אומנם זה לא נאמר במפורשות, אך היה ניתן להבין זאת מתגובתם. אחראי המשמרת אמר לי אני לא צריך לספוג את עלות מחיר הדיו ואם החברה קבעה שהתשובה שלילית לגבי ראש הדיו אין מה לעשות אלא אם כן אתה תדבר איתם. רציתי לדבר עם המנהל ונאמר לי שהוא לא נמצא כדיברתי איתו בטלפון הוא גרם לי לא לקנות שום מוצר יותר מהחברה הזאת. קרירות ואטימות כזאת לא נתקלתי בשום מקום. מתי שניסיתי לתפוס את הנהלת החברה 3 פעמים והשארתי הודעה שיחזרו אלי, הם לא חזרו אלי בכלל.
לאחר שלא ידעתי מה לעשות, התקשרתי לחברה המייצרת והם גילו יחסי שירות לקוחות מצוינים, בלי להתווכח או להאשים הם שלחו לי ראש דיו חדש לאחר מספר ימים ומוצר נמצא בראשותי. ברצוני לציין שאני לא מבין איך חברה גדולה כמו אופיס דיפו מוכנה לקלקל את השם שלה בגלל בירוקרטיות יבשות שהיא מנפיקה. אני ממש מאוכזב מהחברה הזאת, הרגשתי שמאשימים אותי ברמאות ולא גילו רצון בכלל לנסות לעזור לי מול החברה המייצרת, חוץ מאשר לשלוח את המוצר לבדיקה. ממש התאכזבתי ויותר לא אקנה שום מוצר ואפילו לא עטב מהרשת הזאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה