|
|
|
|
|
|
פרסום מבצעים לפסח לפריטים שלא הגיעו כלל לסניפים(מצגת שוא)b |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
ירושלים ואשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
אני מעוניין להגיש תלונה
בחוברת של אופיס דיפו לקראת פסח - שפורסמה לפני החג
פורסם מבצע של מתאם אלחוטי מדגם נטגר- טנדה במחיר מבצע של 69.50 שקל בלבד
הפרסום בעמוד 8 בצד ימין למטה.
לפני החג 6.4.09 הייתי בסניף באשקלון - כפר סילבר. המוכר אמר שנגמר המלאי(רק התחיל הפרסום)
ב12.4.09 הייתי ב2 סניפים בירושלים:
1-סניף מלחה בירושלים - אמרו לי שאין כבר.לא ידוע מתי יקבלו סחורה חדשה
2-סניף הדר -בירושלים - אמרו שנגמר.פניתי לסגן המנהל והוא הודה בפניי שכלל לא קיבלו המוצר הזה. לא יודע מתי יהיה ברשותו.
יצא המרצע מהשק.
גם המוכר באשקלון נתן לי את הטלפון לצלצל אחרי ליל הסדר. היום 13.4.09 צלצלתי כמוסכם - והתשובה -שאין להם.לא יודע מתי יהיה להם.לא היה להם מוצר זה עדיין בסניף.
אני כועס על הטעייתי וביזבוז זמני לשוא.
אני בזבזתי את זמני לריק.נסעתי במיוחד לסניפים כדי לקנות.
יותר מזה אני כועס על השקרים בסניפים
מדוע אני צריך ללכת ל3 סניפים סתם????במיוחד??
מדוע פרסמו ולא עמדו בהתחייבות??
אם אין לכם את המוצר, והוכחתי שהסניפים טרם זכו לראות ולמכור את המוצר - למה לשקר ולומר שנגמר או שעוד יום יומיים נקבל אספקה חדשה???
למה???
התקשרתי היום לשירות לקוחות ולא היה מי שיענה - רק מזכירה אלקטרונית...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי - של מתאם אלחוטי הנ''ל - חינם(אני צריך 2-את השני ארכוש אם יהיה להם בסניפים) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|