תיקון מסך מחשב שניקנה באופיס דיפו |
נושא התלונה: |
כהן מאיה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 14 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
באינטרנט- אופיס דיפו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביולי 2008 קניתי מסך חדש מאופיס דיפו, מסוג אייסר, 19" שטוח, עם אחריות ל3 שנים, המסך עבד יופי עד תחילת אפריל, בהתחלה חשבנו שזה המחשב לא בסדר, ולאחר שהיה אצלנו טכנאי , אמר בפרוש שזו הבעיה של המסך מחשב ואז פניתי לאופיס דיפו לשירות, לקנות ולשלם שם זה מאד מהר, אבל כשיש בעיות הכל משתרך לאט לאט ואף אחד לא נותן שירות כמו שצריך, בקיצור התקשרתי לשירות ונתנו לי טלפון של חברת תגה מגם שהיא בעצם נותנת את השירות למוצר, אופיס דיפו הפנו אותי לחברת תגה מגם אבל הם לא ידעו שהחברה נקנתה ע"י אלקטרה ועד שמצאתי את הטלפון לא משנה, הגעתי לשירות לקוחות של חברת אלקטרה שמתעסקת במחשבים, דיברתי עם מס' אנשים ולבסוף דיברתי עם בחור שאמר לי שאין בעיה יבואו לאסוף ממני את המסך ו5 ימי עבודה ומשהו כזה, היום זה תאריך 26/4/09 ועדיין לא באו לאסוף ממני את המסך....., זה השירות, בכל אופן דיברנו כמה פעמים עם בחור נחמד שלא אשם, יבגני מחברת אלקטרה , הוא הוציא לי מס' איסוף ואמר שיצרו עימי קשר לקחת את המסך לתיקון ואין עלות וזה בתנאי שאין נזק פיזי למסך..., כמובן שאין , אף אחד לא נגע ואף אחד לא ניסה לעשות כלום ואני עדין מחכה , רק הבוקר התקשרתי ליבגני כדי לשאול מתי יגיעו לאסוף או משהו בסיגנון השארתי 3 הודעות ועדיין לא חזרנו אלי , השעה כבר עוד מעט 14 , אין לי מושג מה לעשות ולמה זה צריך להיות כל כך מסובך ולמה לא מטפלים בי כמו שאני שילמתי את מיטב כספי על המסך וישנה אחריות , למה אני לא מקבלת שירות שמגיע לי , זו לא פעם ראשונה שאני קונה במקום ואני ממש ממש מאוכזבת!!!!!עוד דבר, רשמתי את התלונה באינטנרט בשירות לקוחות של אופיס דיפו ועוד לא טרחו לחזור אלי והשארתי שם את כל הפרטים שלי !!! ממש חוצפה ואני כבר יותר מחודש בלי מסך ובלי מחשב בעיקבות זאת, יופי , העיקר הם קיבלו את הכסף...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שהם יציאו את הפתרון הנדרש , בהתאם לסיפורי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|