פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והתנהגות בלתי הולמת של 2 מעובדי אופיס דיפו נתניה נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.5.2009 רכשתי מדפסת מסוג HP דגם C4583 פוטו סמרט באופיס דיפו בשפיים. משהגעתי הביתה על מנת להתקין את הדיסק של המדפסת התברר לי כי הדיסק פגום התקשרתי לאופיס דיפו ממקום רכישתי העלתי את הבעיה וביקשתי לברר באם ניתן להחליף את הדיסק הפגום בדיסק תקין באזור מגורי (אני מתגוררת באבן יהודה) ונאמר לי על ידי ליאור משפיים שאין שום בעיה ואני יכולה לפנות לסניף גנדן בנתניה והוא ידאג להתקשר אליהם על מנת שהדיסק יוחלף.
ביום שבת בבוקר התקשרתי לסניף גנדן ודיברה איתי בחורה בשם רדה וציינה בפני שהיא לא פותחת מוצרים כדי להחליף לי את הדיסק הפגום למרות ההסברים ולמרות שציינתי בפניה כי הענין סודר עם ליאור משפיים לא הסכימה בשום אופן.
פניתי שוב לליאור מסניף שפיים וציינתי בפניו כי הבחורה רדה אינה מוכנה בשום פנים להחליף לי את הדיסק וכשביקשתי את המנהל של הסניף היא טענה שהיא אחראית המשמרת וסירבה להעביר לי את השיחה ואז ליאור שוב פנה לסניף ואמר לי כי הענין סודר ולפנות לשרות לקוחות ולקבל דיסק תקין. נסעתי לסניף נתניה ובחורה בשם מריה אמרה לי אין בעיה ונתנה לי דיסק ובדיעבד התברר כי היא נתנה לי דיסק לא תואם למדפסת התקשרתי אליה וציינתי זאת בפניה והיא אמרה שזה אותו הדבר למרות שציינתי לה כי המדפסת שלי אינה עם פקס אלא אלחוטית רק עם סורק וצילום העתקה וכי מספר הדגם אינו תקין היא העמידה אותי כאילו שאינני מבינה והיא אמרה לי זה אותו דבר ומה שלא צריך להוריד אין צורך כמובן שלא הסכמתי כיוון שהסבריה לא תואמים את המוצר שרכשתי. פניתי שוב לליאור והסברתי לו כי הדיסק שהגברת מריה נתנה לי אינו תואם ולא ניתן להתקינו הוא ביקש ממני את דגם המכשיר ואמר לי שהוא מאוד מצטער ואני יכולה לבוא לשפיים לקבל דיסק תקין. הוא התנצל בפני על כל הנסיעות המיותרות ודאג לכך שבחורה בשם נלי תתן לי את הדיסק ואף דאג באופן אישי שהדיסק אכן יהיה הדיסק התואם.
נסעתי שוב לגנדן וביקשתי את הדיסק הפגום בחזרה ומריה התעקשה והחלה לצעוק תוך כדי שהיא מנסה להגיד לי שזה בדיוק אותו הדבר ומראה לי מדפסת אחרת ומציינת בפני זאת המדפסת שקנית. איני יכולה להבין איך היא יכולה לומר לי שזאת המדפסת שקניתי וזאת אינה המדפסת שרכשתי יום קודם הדגם שהיא מראה לי הוא דגם אחר לחלוטין וללא אלחוטי דגם עם פקס וכו. לאחר צעקות דין ודברים מאוד נעלבתי וביקשתי ממנה בחזרה את הדיסק הפגום ונסעתי לאחר מכן שוב לשפיים ושם קיבלתי גם יחס חם יחס הוגן ישיר ונאמן. השירות שקיבלתי מליאור וצוות העובדים בשפיים הוא מעל ומעבר מכובד ומאוד נעים ומהיום והלאה אני יותר לא אכנס לסניף בגנדן השירות אינו שירות העלבת לקוח והעמדתו באור שלילי ליד כל הקונים דבר שמעולם לא קרה לי. בשבילי אך ורק סניף שפיים ליאור ויתר העובדים יכולים לשמש דוגמא.
מאחר ונעלבתי מאוד וכלקוחה שמבצעת הרבה מאוד רכישות במיוחד למחשבים עד היום ברשת אופיס דיפו יתכן ולהבא כף רגלי לא תכנס לסניף בנתניה ובטח שלא לראות את מריה החוצפנית ואת רדה שלא ראויה לדעתי להיות אחראית משמרת במקום שצריך לשמש דוגמא.
עלבון וביזבוז זמן מיותר סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה