פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר פגום שנמכר לי נושא התלונה:
ונה בני ונה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תל אביב כתובת:
פתח תקווה . ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בני אייל רכש מחברת אופיס דיפו נגן IPOD שעלה לי 650 ש"ח, בתאריך 28/3.
הפעלתי אותו בבית בחיבור למחשב, אולם מיד לאחר ההפעלה הראשונה וניתוקו מהמחשב, המכשיר "קפא" ולא הגיב לשום לחיצה.
מכיוון שהוא התגייס לגבעתי שבוע קודם, נגשתי אני לסניף אופיס דיפו בתאריך 4/4 מוצ"ש, תיארתי את הבעייה וביקשתי פתרון.
המוכר התייחס אלי בצורה מגעילה והחל בשאלות של "האם חיברת אותו לחשמל ?" וכו.. השתדלתי לא להיעלב, אולם המוכר חיבר אותו למחשב והפעם המכשיר פעל, בלית ברירא וחוסר יכולת להציג את הבעייה למוכר בזמן אמת, חזרתי עם המכשיר הביתה.
אולם לאחר מספר שבועות כשבני חזר מהטירונות וניסה שוב להפעיל את המכשיר הוא קיבל לאחר מספר דקות מסך "מושלג" ורק איפוס המכשיר החזיר אותו לעבודה תקינה. כמו כן הבתרר לו שבספריית הצילומים קיים כבר אלבום תמונות קודם שהיה במכשיר בזמן שסופק דבר המעיד כי המכשיר היה בתצוגה או שהוחזר ע"י לקוח לא מרוצה אחר.
פניתי שוב לחנות ושם קיבלה את פני סגנית המנהל "מרגריטה", ולאחר ששמעה את הבעייה הציעה לי לגשת למעבדה בראש העין או להשאיר את המכשיר אצלם והם ישלחו אותו למעבדה.
מרגריטה גם ניסתה לטעון שאולי אני הכנסתי את אלבום התמונות למכשיר וכל הטיעון שלי בשקר יסודו.
סירבתי לסידור זה, ודרשתי לקבל מכשיר חדש תקין.
לא ייתכן שרכשתי מכשיר ובמקום המכשיר החדש שחשבתי שקיבלתי מסתבר שסיפקו לי מכשיר משומש הכולל כבר אלבום תמונות של מישהו אחר שהשתמש בו לפני, והוא נתקע לעיתים קרובות. לא מקובל עלי גם שהמכשיר יתוקן ויוחזר לי, משום שבעצם החברה מוכרת מכשיר יד שנייה במחיר של מכשיר חדש.
אודה לעזרתכם
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש ופיצוי על הטירטור. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה