שירות גרוע |
נושא התלונה: |
ארנון שושני נטע |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1. לפני כחודשיים קניתי שדכן גדול, בעלות של כ-40 ש"ח.
2. השדכן התקלקל, לא משדך דפים.
3. הלכתי לסניף אופיס דיפו כדי להחליפו, ולא הסכימו בשום אופן לעשות זאת ללא קבלה. לא הסכימו גם לתת לי לדבר עם אף אחראי בטענה ש"זוהי מדיניות חד משמעית של הרשת".
4. הדרישה מהלקוח לשמור קבלה של מוצר שעלותו 40 ש"ח במשך חודשים ארוכים כ"אחריות" על המוצר, היא דרישה בלתי סבירה וחצופה. על החנות לקחת אחריות גם על מוצרים קטנים ולא יקרים שמתקלקלים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות וזיכוי על המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|