|
|
|
|
|
|
מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/05/2009 קניתי בסניף אופיס דיפו בירושלים בקניון מלחה מסך מחשב סמסונג מדגם SW2333 שפתחתי את המסך גילתי מספר בעיות 1 מקום אחד מואר במסך ומקום אחד לא 2 יש מריחות צבע לאחר כמה ימים מרכישת המסך הלכתי לסניף במלחה ושם אמרו לי לפנות לקבוצת חיון (הספק של סמסונג בארץ) ובחיון אמרו לי שאופיס דיפו צריכים לפנות אליהם אם הבעיה ככה עברו להם חמישה שבועות שבמהלכם אני מטלטל מאופיס דיפו לקבוצת חיון בתאריך 17/06/2009 דיברתי אם שרות לקוחות של אופיס דיפו ושם אמרו לי שאלך לחנות ויחליפו לי לדגם חדש שאלתי אם אוכל לקבל דגם אחר ואמרו לי שכן שהגעתי לחנות לא הסכימו להחליף לי לדגם אחר והסכימו להחליף לי לאותו דגם ובתנאי שאני משאיר את האריזה בחנות בתאריך 21/06/2009 דיברתי שוב אם שרות לקוחות שאמרו לי שוב שהם מוכנים להחליף לי לאותו דגם בדיוק ולא לדגם אחר
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני דורש את כספי בחזרה לא זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|