פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה ע"י עובד אופיס דיפו בסניף בחיפה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תלונתי בנוגע להעלבתי בידי העובד משה מ' (בסניף סירבו לומר לי את שם משפחתו):
1. ביום שלישי, 07/07/2009 בסביבות השעה 13:30, נכנסתי עם דודתי לסניף אופיס דיפו אשר בחוצות המפרץ שבחיפה.
2. דודתי ביקשה לברר פרטים אודות מחשב נייד של חברת מקינטוש מסדרת מק בור אייר, אשר בו היא זכתה בהגרלה של מפעל הפיס ואמורה לקבלו באחד מסניפי אופיס דיפו בזמן הקרוב.
3. ניגשנו לדלפק השירות (עמדות הצילום). לאחר שיחה עם מנהל הסניף שעמד שם, הובהר לנו על ידו כי, אין בתצוגה בחנות את המחשב הספציפי שדודתי אמורה לקבל ולא ניתן לראותו לפני שהוא מגיע לסניף. המנהל טען בפנינו כי בעניין הזה של ההגרלות, אופיס דיפו היא כמו "שירות דואר" לצורך העניין ורק מעבירה את המחשב ללקוח לאחר שהיא מקבלת אותו. מכל מקום, המנהל אמר כי אנחנו יכולים לגשת לעמדת המחשבים בחנות ושם ישנו דגם דומה שאנחנו יכולים להתרשם ממנו.
4. כאשר הגענו למחלקת המחשבים שאלתי כמה עובדים שהסתודדו יחדיו מי מביניהם עובד במחשבים. העובד המבוגר מביניהם (שלאחר מכן התברר לי ששמו משה מ') אמר שכולם עובדים שם ושאל מה אני צריך. חזרתי על אותם דברים שאמרתי למנהל. כמו כן, הראיתי לו את הדף ממפעל הפיס (שבו מפורט איזה סוג מקינטוש בדיוק) ואמרתי לו אם הוא יכול להראות לי איזה דגם של מקינטוש הכי דומה למחשב הזכייה. כמו כן, שאלתי אותו אם הוא יודע אם המחשב מהדגם שבחנות יותר יקר / זול ממחשב הזכייה. אותו משה החליט כנראה שלא מתאים לו לשרת אותי והתחיל להגיד לי דברים בסגנון של: אם זכית בזה, אז מה אכפת לך כמה זה עולה? מה אתה מפחד שיעבדו עליך? מאיפה אני צריך לדעת כמה המחשב הזה עולה? אתה יכול להסתכל בעצמך במחשבים וכדומה. אמרתי לו שזה התפקיד שלו בחנות, לעזור ללקוחות והוא בתשובה אמר לי שמי אני שאגיד לו מה הוא אמור לעשות ומה הוא אמור לא לעשות. כמו כן, הוא שלח לעברי מבט מאיים (מבט שכל אדם נורמאלי יפרשו כרצון לתקוף אותו מבחינה פיסית). כאשר הערתי לו מדוע היא מביט בי כך, היא צעק עליי שאני חוצפן ושהוא לא מתכוון בכלל לדבר / לשרת אותי. אני בתגובה אמרתי לו שלא יצעק ושלא יקרא לי חוצפן, כי הוא אינו אבי ואין לו זכות לכך.
5. לאחר שעזבתי את עמדת המחשבים ניגשתי שוב לעמדת השירות וביקשתי לדבר עם המנהל. המנהל הגיע וטען שהוא אינו מתכוון לפתור את הבעיה ולא מתכוון להיכנס לעניין הזה והפנה אותי לדפי משוב רשמיים של אופיס דיפו שהיו מונחים על הדלפק. אמרתי לו בתגובה כי אינני סומך על דרך הטיפול הנ"ל ואמרתי לו שאני אתלונן דרך האתר של אופיס דיפו.
6. לאחר שיצאתי מהחנות, החלטתי לשוב אליה, מכיוון שחשבתי שיהיה זה ראוי שאברר את שמו של העובד המתלהם, וזאת על מנת שבתלונתי לא אכתים את יתר העובדים.
7. כאשר ביקשתי שוב לדבר עם האחראי ניגשה אליי בחורה שלא לבשה מדים של אופיס דיפו, כמו כן גם לא ענדה שום תג שם. שאלתי אותה מי היא והיא הזדהתה בתור "סגנית מנהל הסניף". מדובר בבחורה נמוכת קומה, בעלת שיער שחור מתולתל מרכיבת משקפיים. ביקשתי ממנה להגיד לי מה שם העובד שצעק עליי. אמרתי לה שהוא עומד שם עם לקוחות אחרים וכמו כן, אין לי שום כוונה לגשת אליו לשום דין ודברים. היא בתגובה אמרה לי ששמו הוא משה מ'. כמו כן, היא אמרה שזה לא בסדר שאני פונה לאופיס דיפו עם תלונה כזו. היא טענה שדבר כזה אפשר "לסגור בסניף" ואם אני מתעקש להתלונן להנהלה אז היא מבחינתה תגבה את אותו עובד.
8. אם כן, צא ולמד כיצד מתנהג עובד סניף אופיס דיפו וכיצד הוא מגובה אוטומאטית ע"י אחראי משמרת. צר לי שזאת רמת השירות שלכם. פעמים רבות נכנסתי לסניפי אופיס דיפו אחרים (בקיריון בקרית ביאליק, בגרנד קניון בחיפה וכו'). לא זכורה לי אף פעם חווית שירות מוזרה שכזו.
9. אני מבקש שייערך בירור מקיף על ידכם בנוגע לאירוע הנ"ל. כמו כן, הנחיתי את דודתי לבקש ממפעל הפיס לשלוח את המחשב לסניף אחר של אופיס דיפו. אני בכל אופן אינני מתכוון להיכנס יותר לסניף שלכם בחוצות המפרץ.
10. לטיפולכם אודה.
עלבון סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה