פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבתת מדפסת חדשה בשל אספקת ראשי דיו לקויים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע רכשתי מ"אופיס דיפו" סניף כרמיאל מדפסת (HP L7590) המוצגת כחסכונית ביותר. המדפסת יפה, מהירה ונראיית מבטיחה. התקנתי אותה אחר כבוד במשרדי והייתי מרוצה.

לאחר הדפסת 5 עמודים (בצבע שחור) שבקה המדפסת חיים בהתריעה כי ראש הדיו הכחול ריק (ישנם 4 ראשי דיו נפרדים). פניתי לסניף בו נרכשה המדפסת עם ראש הדיו וחשבונית הרכישה - אך הם סרבו להחליפו בחדש אלא רק לשלוח לבדיקה. יש לציין כי בהעדר ראש הדיו (גם אם זה רק אחד מהארבעה) המדפסת אינה עובדת (הדבר כך גם בהכנסת ראש הדיו הלא תקין). נסיון להסביר בסניף כי המדפסת משמשת לעבודה ואינה יכולה להיות מושבתת ימים ארוכים - נתקל בחוסר רצון מוחלט להקשיב או לנסות לפתור את הבעיה. כך אני מוצא עצמי עם מדפסת חדשה ולא פועלת, אלא אם אסכים לקניית ראש דיו חדש (כזכור - מדפסת חדשה לחלוטין שפרט לבדיקת איתחול ומס' עמודי טקסט - לא נעשה בה שימוש) בסכום השווה לכשליש ממחיר המדפסת.

בהנחה ומדובר בתקלה תמימה (ולא ב"תרגיל" האמור לסחוט ממני קניה מיותרת, מאחר והמדפסת כוללת ראשי דיו האמורים להספיק להדפסת 800 עמ', כשליש מהכמות של ראש דיו הנרכש "לבד" - כך הובהר לי במעמד הקניה) הייתי מצפה ללקיחת אחריות של הסניף, להחלפה מיידית של ראש הדיו הלקוי בחדש ולהתנצלות על חוסר הנעימות, הטרחה ובזבוז הזמן שנכפו עלי מלכתחילה.

חווית הקנייה נהרסה, אני מוכן לוותר לחלוטין על המדפסת ולהחזירה, ושרות הלקוחות והיחס בסניף אופיס דיפו בכרמיאל (ע"י איל, שהציג עצמו כסגן מנהל הסניף) - מחפיר. כעצמאי הנעזר רבות במוצרים משרדיים - אמנע מעתה מקנייה ברשת זו.
בזבוז זמן וחוסר יעילות סוג הנזק :
החלפת ראש הדיו פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה