תקלה במכשיר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
ירקונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר נווט GPS , לאחר כשבועיים המטען המחובר למצת ברכב הפסיק לפעול. ב28.07.09 ניגשתי לסניף אופיס דיפו, ונאמר פנה ליבואן, לאחר שהתלוננתי כי את המכשיר קניתי באופיס דיפו ולא אצל היבואן , נאמר לי כי התיקון יארך 30 ימי עבודה.(ללא שישי שבתות וכו כחודש וחצי). ניסיתי להסביר כי המכשיר חדש ,אני צריך אותו לנסיעה לחו"ל ולכבישים בארץ אין לי חפץ בו.מנהל החנות (וולדימיר בירון) ענה בצורה בוטה ומעליבה " אדוני מה לא ברור 30 ימי עבודה".
בתאריך 30.07.09 כתבתי לשרות לקוחות של החברה באינטרנט ולא היה מענה,
בתאריך 07.08.09 שוב כתבתי לשרות לקוחות ואין מענה.
בתאריך 16.08.09 ניסיתי להתקשר בטלפון לשרות לקוחות , לאחר שלוש נסיונית עם המתנה של למעלה מ20 דקות בכל נסיון התקשרות ,התאשתי.
1. מכשיר חדש לאחר שבועיים מן הדין הוא שיוחלף
2. 30 ימי עבודה למטען פשוט , לכל הדעות לא סביר.
3. אני מנסה ליצור קשר עם החברה ולא עולה בידי.
|
|
|
|
|