פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר נווט GPS , לאחר כשבועיים המטען המחובר למצת ברכב הפסיק לפעול. ב28.07.09 ניגשתי לסניף אופיס דיפו, ונאמר פנה ליבואן, לאחר שהתלוננתי כי את המכשיר קניתי באופיס דיפו ולא אצל היבואן , נאמר לי כי התיקון יארך 30 ימי עבודה.(ללא שישי שבתות וכו כחודש וחצי). ניסיתי להסביר כי המכשיר חדש ,אני צריך אותו לנסיעה לחו"ל ולכבישים בארץ אין לי חפץ בו.מנהל החנות (וולדימיר בירון) ענה בצורה בוטה ומעליבה " אדוני מה לא ברור 30 ימי עבודה".
בתאריך 30.07.09 כתבתי לשרות לקוחות של החברה באינטרנט ולא היה מענה,
בתאריך 07.08.09 שוב כתבתי לשרות לקוחות ואין מענה.
בתאריך 16.08.09 ניסיתי להתקשר בטלפון לשרות לקוחות , לאחר שלוש נסיונית עם המתנה של למעלה מ20 דקות בכל נסיון התקשרות ,התאשתי.

1. מכשיר חדש לאחר שבועיים מן הדין הוא שיוחלף
2. 30 ימי עבודה למטען פשוט , לכל הדעות לא סביר.
3. אני מנסה ליצור קשר עם החברה ולא עולה בידי.

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה