פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ועבודה בעיניים תחת השם של HP נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

אני צרכן שרכשתי מדפסת משולבת מאופיס דיפו של חברת HP . שילמתי 1700 ש"ח עבור המוצר בשביל להיות בטוח שרכשתי מוצר מעולה שלא כל יום אתרוצץ ממעבדה אחת למעבדה אחרת .

בדיוק אחרי שנגמרה האחריות של המדפסת התקלקלה (לא מדפיסה בצבע שחור) שאר הצבעים תקינים .
התקשרתי לאופיס דיפו נתנו לי מספר טלפון של מעבדה שלפי טענתם היא של HP . מסרתי להם את המדפסת בחיפה אמרו שהם יבדקו אותה אם ניתן לתקן במקום מתקנים אם לא הם שולחים למעבדה הראשית באיזור המרכז . אחרי שבוע התקשרו (מחיפה) אמרו שהם ניקו את ראש ההדפסה ועכשיו היא עובדת כראוי . שילמתי 100 ש"ח קיבלתי את המדפסת . התקלה חזרה על עצמה אחרי 3 חודשים שלחתי אותה שוב פעם לחיפה לתיקון התברר שהמיקום שלהם השתנה חיפשתי אותם עד שמצאתי אמרו שהם בסה"כ שליחים עכשיו (הם השתנו לא אותה מעבדה שהייתה) הם ישלחו את המדפסת למעבדה שהיא במרכז הארץ - התברר לי בסוף שהיא בשם DCS די.סי.אס מחשבים שהם עובדים בכפוף ל HP .
אחרי כמעט חודש התקשרו לאבא שלי כי הוא זה שמסר את המוצר . אומרים שבגלל שהשתמשתי בדיו לא אורגינלי נגרמה תקלה לראש ההדפסה וצריך להחליף אותו ( כאן יש לציין שהדיו הצבעוני בכמות של 5 מיכלים בצבעים שונים הוא זה שכלל שני צבעים לא אורגינליים ) ז"א לא הצבע השחור ובכלל הבעיה הייתה בצבע השחור כשהמיכל של הדיו השחור היה אורגינלי . המדפסת הדפיסה את כל הצבעים חוץ מהצבע השחור .
אבא שלי סיפר לי על כך ישר צלצלתי למעבדה הזאת וביקשתי שישלח לי בכתב (בפקס) שבגלל הדיו הלא אורגינלי נגרם הנזק לראש ההדפסה . ( יש לציין שהדיו נרכש מהאופיס דיפו) . התשובה הייתה מהמעבדה שאי אפשר לשלוח מכתב כזה והם בכלל הכחישו שאמרו שהדיו הלא אורגינלי הוא זה שגרם לנזק במדפסת וניסו לשכנע אותי שהם הסבירו לאבא שיכול להיות שהדיו הלא אורגינלי הוא זה שגרם לתקלה שזה בכלל לא נכון . השיחה הזאת הייתה מוקלטת אצלי .
קפצתי לסניף אופיס דיפו שרכשתי ממנו את המדפסת נמסרי לי שאם אני משיג מכתב על זה שהדיו הוא שגרם לנזק אז יתבעו את חברת הדיו ושהם ישאו באחריות .
מבחינתי אני לא מכיר את המעבדה ,לא את חברת הדיו ולא אף אחד . אני מכיר את אופיס דיפו .
בקיצור במעבדה רצו לגנוב ממני 569 ש"ח עבור דבר לא צודק ואופיס דיפו והמעבדה בתיאום היו כי המעבדה עובדת בהסכם עם אופיס דיפו ) ואני נפלתי בין הכיסאות .
המדפסת הזאת עולה היום 700 ש"ח אם אני אשלם כמעט 570ש"ח אני אקנה מדפס חדשה עם דיו חדש עדיף .
זה שירות לקוי של HP שנותנת למעבדות כאלה או אחרות לגעת במוצרים שלהם . ולתת לספקית כמו אופיס דיפו לטרטר לקוחות ולתת שירות לקוי .

אני מבקש שאופיס דיפו ישאו באחריות הזאת ויתקנו לי את המדפסת על חשבונם כי הדיו שלהם זה שגרם לנזק . אני לא יכול כל כמה חודשים לשלוח את המדפסת לתיקון . גרמו בזה להרבה נזק - אני מהנס מחשים וגם בעל חברת הסעות וכל העבודה אצלי מתנהלת בפקסים .

אני מחכה לתשובה במהרה לבעיה הזאת .
כספי סוג הנזק :
אני רוצה שהמעבדה הזאת כולל אופיס דיפו יישאו באחריות ויעמדו במילים שלהם ויתקנו את המדפסת . ושחברת HP תהיה מודעת לנושא הזה של השירות הגרוע שנותנן האופיס דיפו עבור המוצרים שלהם . פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה