פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע באופיס דיפו ביג נתניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ראשית ברצוני להסב את תשומת ליבכם על היחס המחפיר שקיבלתי מבחורה בשם אלכסנדרה באופיס דיפוט, מתחם ביג, נתניה. חוצפנית, מתנשאת, יחס מאוד לא אדיב, בקיצור התאכזבתי. עכשיו, לגופו של המקרה, לפני כשבוע וחצי קיבלתי במתנה מסגרת תמונה דיגיטלית. כיוון שראיתי שעל האריזה כתוב שנכנסות רק 15 תמונות, ניגשתי לאופיס דיפוט נתניה (ביג), וביקשתי להחליפו, למסגרת עם קיבולת יותר גדולה. לא נתקלתי בשום התנגדות (לציין שלא היה לי פתק החלפה), אמרו לי לבחור מה שאני רוצה בסכום הנקוב. בחור נחמד במחלקה הסב את תשומת ליבי שאין צורך להחליף את המכשיר ליותר גדול, מכיוון שאפשר להוסיף לו כרטיס זיכרון. לשימחתי, קניתי רק כרטיס זיכרון ולקחתי את המכשיר בחזרה. שמתי בכרטיס זיכרון בתמונות, הפעלתי את המכשיר, הוא עבד יומיים ושבק חיים. חזרתי לאופיס דיפוט, אותו בחור זכר אותי, הסברתי שהמכשיר לא עובד, בדקו אותו ואכן ראו שהוא שבק חיים, ואז הגיעה אלכסנדרה, שאמרה לי שאני לא יכולה להחליף למכשיר אחר בלי פתק החלפה, אלא רק לאותו מוצר, שאין להם אותו במלאי. בצורה מאוד, אבל מאוד לא יפה ומעליבה. תלונתי היא, למה כשהמכשיר היה סגור באריזה, והיה "תקין" (כיוון שאי אפשר היה לדעת אם הוא תקין או לא), לא הייתה בעיה להחליף לכל מוצר אחר שרציתי, ועכשיו, פתאום "זאת המדיניות". ולמה שאני אקח את אותו מוצר, כשמראש אני יודעת שיכולה להיות איתו בעיה? ולמה אני צריכה לקבל יחס כזה משפיל, מעליב ומתנשא, מאותה אלכסנדרה? ככה לא מתייחסים ללקוחות.
אבקש להתייחס למכתבי ברצינות ולהשיב לי תשובה. תודה, שני חנה.
עלבון סוג הנזק :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה