פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
שגב אסנת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל"ו סנטר כתובת:
ביל"ו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לרכוש פקס עבור ביה"ס שלנו (בי"ס במח' ילדים בי"ח קפלן). לאחר שחיכיתי בתור התברר שהקופאי, שלום, אינו יודע מה לעשות אתי מכיוון שאין לנו כרטיס אשראי ועלי לשלם בצ'ק של ביה"ס. הוא שאל בחור בשם יאיר, שהיה בצד השני של החנות, והנ"ל מסר שעליו לצלם את תעודת הזהות שלי ואת הצ'ק. עד כאן הכל בסדר.
במקום לעשות זאת, שלום שלח אותי עם הפקס ליאיר. כשהגעתי ליאיר, שטיפל בלקוח אחר, במקום לקבל אותי בנימוס ואולי אפילו להתנצל על שעלי לחכות פעם נוספת, הוא הוציא עלי את כל עצביו על ששלחו אותי אליו.
יצאתי מהחנות בכעס, כשהבהרתי להם שאגיש תלונה נגד שניהם. כמובן שאיש לא התרגש ולאחר שנכנסתי לאינטרנט וראיתי את התלונות של אנשים על הטיפול של אופיס דיפו בתלונותיהם, החלטתי לפנות ישר אליכם.
אני פונה דרככם לכל הצרכנים. אל תקבלו יחס מגעיל. זה לא מאמץ חריג לצלם את התעודה והצ'ק, והקופאי שלום יכול היה לבצע זאת תוך 2 דקות. יאיר יכל לחכות כדי לגעור בשלום או כל דבר אחר אבל בהחלט לא לצעוק עלי הלקוחה, שלא רק נדרשה לחכות שוב בתור אלא גם לחטוף את העצבים של עובד מתוסכל במקום התנצלות על התנהלות לא נכונה.
אני רוצה לציין שלפני שהגעתי לקופה קבלתי שרות מקצועי ואדיב בנושא מדפסות מבחר בשם פבל. אפשר גם אחרת.

אני ממליצה דרך האתר לכל הצרכנים להפסיק להסכים לשרות גרוע. מגיע לנו שרות אדיב. אחרי הכל אנחנו אלה שמחזיקים את העסק ואיש לא עושה לנו טובה. אמצא פקס ראוי במקום אחר ולא אסכים לקבל יחס מחפיר שכזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין פתרון. לפרסם באתר ולהמליץ לאנשים להצביע ברגלים נגד שרות גרוע. פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה