שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אלעד כפיר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 13 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כמה חודשים רכשתי מוצר מסניף אופיס דיפו אילת, והיום אני מבקש לקבל שירות
עליו, אז התקשרתי לשירות הלקוחות לטלפון שהם מפרסמים אצלהם באתר (תחת: "שירות לקוחות") ושם לא עונים אלא מבקשים להשאיר הודעה, מענין מאוד שחברה גדולה שכזאת מבקשת להשאיר הודעה במקום לאייש אותה באיש שירות, לאחר מזה ניסיתי להתקשר להזמנות ובירורי כספים ושם כצפוי ענתה לי תוך 10 שניות גברת נחמדה מאוד בשם רחל.
אין יתכן כי בשירות מחייבים להשאיר הודעה ובהזמנות ישר עונים ?
פשוט חוצפה,
בברכה כפיר אלעד 050-5784353
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שאלה טובה ? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|