|
|
|
|
|
|
תמיכה טלפונית לקויה |
נושא התלונה: |
Lasser Menahem |
שם/כינוי: |
יום רביעי 03 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד בסניף אופיס דיפו ברעננה. הקנייה כללה תמיכה טכנית במסגרת "OFFIX DEPO" למשך שנה. לאחר שנתקלתי בקושי מסויים בשלבי ההתקנה של המחשב, פניתי לתמיכה הטלפונית. פנייתי היתה בשעה 7 בערב. טלפנית קבלה את פנייתי, אמרה שכל אנשי התמיכה עסוקים והבטיחה שיחזרו אלי תוך שעה. לאחר יותר משעה התקשרתי שנית. הטלפנית שוב הסבירה שכולם מאוד עסוקים ויחזרו אלי עד 10 באותו ערב. עד לרגע זה (קרוב ל-11 בלילה) איש לא חזר אלי. בעקבות התמיכה הנפלאה הזו בליתי שלוש שעות בעוצר בביתי, לאחר שבטלתי תוכנית לבילוי עם חברים.
|
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|