פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע,חוסר יחס,עוגמת נפש באופיס דיפו באשדוד!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.3.2010 קניתי דיו מדגם BROTHER LC980BK BLACK INK וכאשר ניסתי להפעיל אותו במדפסת שאותה רכשתי לפני מס' חודשים מסתבר כי הדיו לא עובד,המדפסת עובדת,מדפיסה בצבעים האחרים שעוד מלאים אך לא מדפיס בצבע השחור-משמע הדיו לא טוב.
התקשרתי אל הסניף שם נמסר כי עליי להגיע לחנות עם הדיו,בהגעתי לחנות יום למחרת בתאריך 20.3.10 נמסר לי כי הם לא יכולים להחזיר המוצר אלא רק לשלוח אותו למעבדה לתיקון,מאוד התרעמתי מהנושא שקניתי מוצר חדש שהוא פגום ואני אמורה להמתין חודש שלם(!) לקבלת תשובה מהמעבדה,ביקשתי לקבל החזר וכי ארכוש המוצר במקום אחר אך נמסר לי כי זה לא ניתן,לא הגיוני שארכוש מוצר ויום למחרת אגיע עימו תקול וזו תהיה ההתייחסות!!!
מאחר ואני סטודנטית הדיו הינו מצרך חשוב ביותר עבורי להדפסת העבודות והסברתי זאת לאחראית החנות באשדוד ונמסר לי ואף נרשם בטופס כי זה דחוף מאוד ושיעשו מאמצים שזה לא יקח חודש. בינתיים בעוד מס' ימים יעבור כבר חודש, והתקשרתי לסניף עצמו בתאריך 7.4 ביקשתי לדבר עם מנהל נמסר לי כי יחזרו אליי ואף אחד לא חזר אליי,בתאריך 9.4 ניגשתי פיזית לסניף שם שוחחתי עם מנהל בשם לירן שהבטיח לי כי יום ראשון יטפל בפנייה שלי ויחזור לעדכן אותי,כמובן שגם התייחסות ממנו לא קיבלתי ובינתיים נאלצתי להדפיס אצלכם בחנות חומר רב שקשור ללימודים כדי שאוכל להגיש את העבודות בזמן ,דבר שכלל נסיעה אל מיקום החנות,המתנות מרובות בתור,ותשלומים מיותרים שהיו יכולים להימנע אם הייתי מקבלת את התגובה.
אני לעולם לא ארכוש מוצר באופיס דיפו כאשר אני יודעת שהשרות הוא כה לקוי ופגום,ואני ממליצה גם לכל שאר הלקוחות לא לרכוש שם!!!


שרות גרוע סוג הנזק :
החזרת הכסף על הדיו שנרכש ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה