פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוברי השתתפות בהגרלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום מוצאי שבת האחרונה רכשתי באופיס דיפו מס' דברים .
קיבלתי כרטיסי הגרלה ונתבקשתי עד חצות במוצאי שבת להתקשר (ההשתתפות תקפה רק ביום הקנייה). עלי להתקשר למס' 0529999400 על מנת ולמסור את מס' השוברים. כך עשיתי לקח לי מס' דקות רב להיות על הקו על מנת שאוכל להזין את כל הנתונים עבור כמה שוברים בסיום נאמר לי לבדוק למוחרת האם זכיתי. מאז יום א' אני מנסה כמה פעמי ם ביום לברר האם זכיתי. כמובן שלמוחרת התקשרתי (בכל פעם עלי לשמוע את כל התקליט) ובסופו לשמוע הודעה שטרם נמסרו שמות הזוכים. לבעלי היה ברור כבר ביום א' שזו עבודה בעניים והרווח של החברה הוא מזמן אויר ובזבוז כסף להתקשרות לפלאפון סלולרי מיום א' עד עכשיו ניסתי לפחות4-5 פעמים ביום לבדוק האם זכיתי. היום יום ג' ניסתי שוב כמה פעמים . האם סביר לתת שירות זה. בכל חברה כאשר מתבצועת הגרלות לוקחים את פרטי המשתתף ואם הוא זוכה מתקשרים ומעדכנים אותו יוצרים עמו קשר. כמה פעמים הם חושבים שלקוח ינסה וימשיך? למי יש זמן וכסף לבזבז על שקר ברור זה. היום החלטתי לפנות לשירות לקוחות במשך 3 שעות במס' 03-6176454 אין מענה אנושי מיד אומרים שיחזרו וכמובן אף אחד לא חזר.
יש רק אפשרות להשאיר פרטים. קראתי מס' תלונות על אופיס דיפו שאין עם מי לדבר. אני מאוד מאוכזבת ובזה סיימתי את קניותי ברשת זו. אציין כי אני קונה קבועה במאות שקליים בשנה. כך לא נותנים שרות וגוזלים כספים מאנשים תמימים
זה הרי ברור שאין אמת בדבריהם אחרת זה היה מתנהל בצורה שונה , תחשבו שכל מי שביצע קניה או יותר מתקשר למערכת ואח"כ מנסה בכל הזדמנות לברר האם הוא זכה והכל סתם למה?

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה