|
|
|
|
|
|
אי החלפת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
שדה מתן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בקניה של מחשב מיני לפטופ, התקבל מוצר פגום (כרטיס רשת לא משדר אלחוטית) לאחר בירור עם תמיכת היצרן ועם ספקית האינטרנט התקבלה משניהם הדיאגנוסטיקה כי המוצר פגום. תמיכת היצרן בקשה להחזיר את המוצר לחנות הקנייה ולקבל מוצר חדש. הנהלת הסניף מנסה לתפוס את הסוכן כבר שבועיים... הובטח לי שאקבל מוצר חדש מלפני שבוע (ללא אישור הסוכן) עדין לא קיבלתי קריאה להגיע לאסוף מחשב חדש (הובטח לי שתוך יומיים אקבל את הקריאה). בנוסף קיים רק נציג אחד בחנות שמטפל בנושא, בכל פעם שאני מתקשר הוא לא נמצא ואף אחד לא יודע מתי יעבוד
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|