מחשב נמסר לתיקון ב 14.6.10, עד 21.7.10טרם הגיע חזרה, לא הספק ולא החנות יודעים היכן הוא |
נושא התלונה: |
קולנדר סיון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 20 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נציגה בשם אוקסנה טורקת שיחות טלפון כאשר אין לה מענה, מנהלת הסניף סמדר מבטיחה לחזור תוך שעה אך עברו 3 שבועות ועדיין אין מענה, ביקרתי בסניף 54 פעמים מאז המסירה לתיקון אך אף אחד אינו יודע היכן הוא.
יד ימין אינה בכלל יודעת שיש עוד יד... טיב השירות של טריקות הטלפון הוא מבין הטובים בעולם. בטופס התיקון התחייבו ל 14 ימי עסקים אשר עברו מזמן.
היחיד שיודע לתת שירות הוא וולד סגן מנהל הסניף. בושו והיכלמו לכם
|
עלבון, בזבוז זמן, כסף |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|