פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מדפסת HP פגומה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שער העיר-רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר 2009 רכשתי מדפסת משולבת מסוג HP מסניף אופיס דיפו בכניסה לשער העיר ברחובות. עלות המדפסת היתה כ-899 ש"ח והנציג מטעם החנות הסביר לי שהמדפסת שרכשתי מומלצת ביחוד בשל העובדה שהיא חסכונית והסביר לי שבתוך המדפסת כבר יש טונר בשווי של 170 ש"ח, ועל כן שוכנעתי שמדובר בעסקה משתלמת וטובה. יצויין שהמדפסת נרכשה לביתי והצריכה הינה צריכה ביתית ממוצעת ודי מועטה. כבר בחודש ינואר 2010 נגמר הטונר והגעתי לחנות והסבירו לי שיתכן שהטונר שהיה קיים במדפסת לא היה מלא ולכן הסבירו לי שעלי להתאזר בסבלנות ולרכוש טונרים נוספים ושהצריכה אכן תהא חסכונית כפי שהסבירו לי עת רכשתי את המדפסת . בחודש פברואר 2010 שוב ניגשתי לחנות ושוב התלוננתי שבינתיים נגמרו לי שני טונרים נוספים ושלאור הצריכה הביתית המועטה לא יתכן שהמדפסת אכן חסכונית כפי שהסבירו לי ושהמוצר ככל הנראה פגום. הפעם ההסבר מטעם נציג החנות היה שונה והסביר לי שיתכן שיש צורך "להריץ" את עבודת המדפסת ושכדאי שארכוש שוב טונרים למדפסת ושהוא צופה שהטונר הפעם לא יגמר כ"כ מהר. בחודש מאי שוב נגמר הטונר (הטונר הרביעי במספר) והפעם קצתי בהסברים מטעם החנות והתייצבתי בחנות והחזרתי להם את המדפסת והסברתי להם שיש פגם במוצר ושהמוצר מבחינת תכונותיו ואיכותו שונה מהמוצר שהציגו לי עת רכשתי אותו בחנות ולכן אני מעוניין להחזירו לחנות. כעבור יומיים התקשרו אלי מהחנות ומסרו לי שהם שלחו את המכשיר לבדיקה. בחלוף כחודש ימים התקשרה אלי נציגה מטעם החנות ומסרה לי שאכן נמצא פגם במדפסת שנרכשה על ידי ושיש בעיה עם הצריכה של הטונר , בדיוק כפי שהתלוננתי, אולם הם לא הסכימו להשיב לי את הכספים ששילמתי ואף לא הסכימו לתת לי זיכוי והודיעו לי שעלי לפנות לחברת HP בהתאם לכתב האחריות שסופק לי על ידם וההסבר שניתן על ידם הוא שבחלוף חצי שנה אין הם יכולים לתת לי זיכוי כספי או זיכוי לרכוש מוצר אחר בחנות, וזאת כאמור למרות שהשיהוי מבחינתי אירע אך ורק בשל ההסברים שקיבלתי בכל פעם מנציגי המכירות בחנות ולמרות שבסופו של דבר סופק לי מוצר פגום ושיש אי התאמה ברורה בין המוצר שהציגו בפני עת רכשתי אותו בחנות לבין המוצר שסופק לי בפועל הן מבחינת תיאורו, איכותו וגם לפי קביעת המעבדה שבדקה את המדפסת מטעם החנות נקבע שהמוצר פגום.
יצויין שנגרם לי הפסד בסך של 680 ש"ח , סכום המהווה את עלות רכישת 4 טונרים בחנות, הכל בהתאם להמלצות והנחיות נציגי החנות, כשכל אותה עת סברתי שהמדפסת תחל לעבוד באופן תקין ובאותו אופן כפי שהבטיחו לי כל העת.

הנני מוכן למחול על עלות רכישת הטונרים, למרות שכאמור הם נגמרו מאוד מהר בשל הליקוי והפגם הקיים במדפסת שסופקה לי ע"י החנות, אולם הנני מתעקש ועומד על זכותי לקבל זיכוי כספי מלא בגין עלות המדפסת או לחילופין לקבל זיכוי לצורך רכישת מוצר אחר בחנות במחיר ששילמתי עבור המדפסת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה