פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע שקיבלתי בסניף גרנד קניון , חיפה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול נתקלתי בחווית שרות המזעזעת ביותר כאשר ניגשתי לסניפכם בגרנד קניון שבחיפה. אחותי קנתה אוזניית bluetooth של Nokia בחנות לפני כמה שבועות. המוצר היה פגום כי אוזניית הסיליקום התנתקה ממנו והלכה לאיבוד, דבר החוסם כל אפשרות להמשיך להשתמש במוצר. ניסינו להפעיל אחראיות אך קיבלנו תשובה מזלזלת, בלשון המועטה, ממנהל החנות ,אדון חלבי, איש גס ולא נעים ביותר, אשר אמר שלא ניתן לעשות דבר בעניין מכיוון שהאחראיות אינה חלה על חלקי המוצר. האדון הנכבד לא טרח להציע שום פתרון חילופי (כמו להזמין חלק חדש בתשלום, לדוגמא) וניפנף אותנו במהרה. כאשר פנינו אליו שנית, ניסינו להתווכח כי אין שום זכר לכל מה שאמר בתעודת האחראיות. אחרי כמה דקות של וויכוחים, חלבי קרא לנו "גועל נפש" וביקש שנצא מהחנות מייד.
אני רוצה להגיד שבשביל רשת ענק עולמית כמו אופיס דיפו, בושה להחזיק איש כזה בתור מנהל סניף. אני ומפשחתי לא חוזרים לקנות יותר ברשת ונדאג שהתלונה שלנו תעבור להנהלה הראשית
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על המוצר הפגום פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה